خبرگزاری کار ایران

در آستانه دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

احتمالات تغییرات تاکتیکی کلوپ برابر بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۵۸

اگر تعداد دقایق حضور در میدان در نظر گرفته شود، هیچ بازیکنی برای لیورپول به اندازه دیووک اوریگی موثر نبوده است.

به گزارش ایلنا، اوریگی به دلیل زدن گل دیرهنگام و دراماتیک مقابل اورتون در دسامبر جایی ویژه در قلب هواداران دارد. این بازیکن اخیرا کار بسیار مهم‌تری انجام داد و باعث شد لیورپول سه بر دو نیوکاسل را شکست دهد. او قهرمان غیرمنتظره لیورپول بوده است.

اوریگی بازیکنی است که در نوجوانی در جام جهانی گل زده است و در نخستین سال‌های حضور یورگن کلوپ، بازیکن مهمی در ترکیب لیورپول بوده است.

اوریگی فصل گذشته به صورت قرضی در ولفسبورگ بازی کرد و عملکرد خوبی هم نداشت. به این ترتیب لیورپول در تابستان به دنبال یافتن مشتری برای او بود. او حاضر نشد به ولوز برود، در حالی که دو باشگاه با هم توافق کرده بودند. والنسیا و بوروسیا دورتموند هم قیمت او را بیش از حد بالا دانستند و او را نخریدند. این بازیکن در لیورپول ماند و به نظر می‌رسید که کار زیادی پیش‌رو دارد.

مایک اوکوت، پدر او گفت: «او تفاوت بین لیورپول و سایر باشگاه‌ها را دیده است و روشن است که می‌داند باید سخت بجنگد تا در لیورپول بماند.»

اوریگی مدت زیادی صبر کرد تا به‌عنوان بازیکنی تعویضی در دقایق پایانی دیدار برابر ستاره سرخ بلگراد به میدان برود. او در 20 اکتبر برای نخستین بار در فهرست لیورپول برای یک دیدار قرار گرفت.

اما تنها چند روز بعد از بازی با ستاره سرخ بود که بازی مقابل اورتون پیش آمد. این بازیکن سپس در بازی با نیوکاسل، دوازدهمین بازی این فصل خود در لیگ برتر را انجام داد. او تنها سه بار در ترکیب ثابت تیمش قرار گرفته بود و در یکی از این دیدارها، در پیروزی پنج بر صفر مقابل واتفورد گل زده بود. او حالا شاید در دیدار برگشت مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان به میدان برود و جای روبرتو فیرمینو را بگیرد. البته فیرمینو تنها غایب خط حمله لیورپول نیست و کلوپ دیروز خبر داد که محمد صلاح هم به این بازی نمی‌رسد و او باید به فکر جانشینی برای گلزن مصری هم باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز