خبرگزاری کار ایران

بیگدلی در نطق میان دستور:

به بهانه‌های مختلف مانع مطالبات مردمی نشویم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۰۲

یک نماینده مجلس گفت: پناه بردن به دامان اسلام و جاری کردن دستورات الهی و پیامبران و ائمه اطهار و عمل کردن به اسلام تنها راه نجات بشریت است. در این برهه از زمان باید با اتحاد، انسجام و همدلی و پیروی از منویات رهبر انقلاب به دامان اسلام پناه ببریم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا احمد بیگدلی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک حلول ماه رمضان، گفت: انبیاء و اولیان الهی برای یک هدف مشترک مبعوث شدند و آن ساختن جامعه مطلوب است. جامعه‌ای که بدور از خشونت، تزویر، جهل، نادانی، فقر، تنگدستی، تبعیض و فاصله طبقاتی باشد.

نماینده  مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه‌ای که در آن حقوق شهروندان، حقوق فردی و مدنی رعایت شود و شهروندانی آگاه و قانونمدار داشته باشیم و در نهایت شاهد ایجاد عدالت و جامعه اخلاق مدار باشیم.

وی ادامه داد: برای رسیدن به جامعه مطلوب که دغدغه رهبر انقلاب و از جمله تاکیدات قانون اساسی بوده و بیش از ۲۳۰ هزار شهید و هزاران جانباز، آزاده و ایثارگر در این مسیر جانشان را تقدیم کردند با دو چالش اساسی مواجه هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: دشمن خارجی به دلیل مخالفت با اعتقادات و ارزش‌های اصیل انقلاب و اسلام این دشمنی ها را ادامه خواهد داد و تکلیف کشورمان در مقابل آنها مشخص است.

بیگدلی افزود: دشمن داخلی مانند اختلاس‌گران، لابی‌گران، رانت‌خواری‌ها و رشوه‌خواری‌ها و افراد و سیستم‌هایی که در امور جاری مردم پیچیدگی‌هایی ایجاد کردند مردم را با مشکلات فراوان روبرو کرده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی مشکلات معیشتی و اقتصادی خانواده‌های ایرانی را گرفتار کرده و موجب شده مردم تحت فشار باشند. باید در مقابل سیاست‌های غیرانسانی دشمنان مقاومت کنیم و در این راستا به مولفه های خاصی توجه کنیم.

نماینده  مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پناه بردن به دامان اسلام و جاری کردن دستورات الهی و پیامبران و ائمه اطهار و عمل کردن به اسلام تنها راه نجات بشریت است. در این برهه از زمان باید با اتحاد، انسجام و همدلی و پیروی از منویات رهبر انقلاب به دامان اسلام پناه ببریم.

وی ادامه داد: یکی از دلایلی که موجب بحران‌ها می‌شود و مردم را نگران و ناراضی می‌کند دوری از قانون اساسی و عمل نکردن به این مولفه است. بازنگری در قانون اساسی یکی از نیازهای روز جامعه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: رجوع به مردم و توجه به خواسته‌ها و مطالبات مردمی یکی دیگر از موضوعات مهم است. باید به خواسته‌های به حق و مطالبات قانونی مردم اهمیت داده شود و به بهانه‌های مختلف مانع مطالبات مردمی نشویم.

بیگدلی افزود: در بارندگی فروردین ماه که موجب تخریب بیش از ۲ هزار منزل مسکونی و تخریب بیش از ۵ هزار محل نگهداری احشام شد، نیاز است برای بازسازی آنها کمک های بلاعوض اقدام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته هلال احمر، گفت: از اعضای هلال احمر که در زمان سیل اقدام کردند قدردانی می‌کنم.

نماینده  مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، اظهار کرد: وزیر راه و شهرسازی هدیه خوبی به فرهنگیان نداده است؛ جاده های غیراستاندارد حوزه انتخابیه خدابنده که به قتلگاه تبدیل شده، جامعه فرهنگی شهرستان را داغدار کرد و یکی از با اخلاق‌ترین معلمان را از مردم گرفت لذا از نظر شرعی و قانونی باید پاسخگو باشید.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: درصد بالای مدارس تخریبی شهرستان خدابنده، عدم پرداخت مطالبات فرهنگیان موجب نارضایتی این قشر زحمتکش شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به وزیر نیرو، تصریح کرد: وضعیت آب شرب و تیرهای برق در حریم پیاده روها و مانع طرح هادی روستایی است. همچنین سد تالوار با هدف اولیه تامین آب ۳۲ هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان احداث شده و از سال ۹۲ آبگیری شد لذا شایسته است از این سد بهره برداری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز