خبرگزاری کار ایران

برای هشتمین سال متوالی صورت گرفت؛

پخش زنده مراسم جزءخوانی قرآن از شبکه استانی آذربایجان‌غربی در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۵۵

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی گفت: برای هشتمین سال متوالی پوشش کامل مراسم جز خوانی قرآن کریم توسط صدا و سیمای آذربایجان‌غربی از شبکه استانی از ساعت 18 تا 19 به صورت زنده انجام می‌شود

مسعود مجرد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در ارومیه اظهار کرد: ارومیه هم اکنون به عنوان یکی از کانون‌های مهم رشد فعالیت‌های قرآنی در کشور مطرح است و مراسم جمع خوانی قرآنی مرکز استان در ماه مبارک رمضان با قرار گرفتن در طراز ممتاز کشوری در کنار استان‌هایی که به مهد فعالیت‌های قرآنی معروف هستند مطرح است.

وی افزود: در آذربایجان‌غربی نیز همه ساله با حلول ماه مبارک رمضان مراسمات جمع خوانی قرآن کریم در مساجد، حسینیه‌ها و امام زادگان با مشارکت حداکثری مردم برگزار می‌شود و سعی دارند در طول روز یک جزء از قرآن کریم را بخوانند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد:  بزرگترین مراسم جمع خوانی قرآن کریم آذربایجان‌غربی در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرستان ارومیه برگزار می‌شود و مردم مومن و متدین در طول ماه مبارک رمضان در این آِیین معنوی شرکت می‌کنند.

مجرد با بیان اینکه برپایی جمع خوانی قرآن کریم طی چند سال گذشته در ارومیه توانسته جایگاه خوبی در میان مشتاقان پیدا کند،تصریح کرد: امسال نیز برای هشتمین سال متوالی پوشش کامل این مراسم توسط صدا و سیمای آذربایجان‌غربی از شبکه استانی از ساعت 18 تا 19 به صورت زنده انجام خواهد شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان‌غربی اظهار کرد: صداوسیمای مرکز آذربایجان‌غربی در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی از جمله برنامه سحر و برنامه افطاری را از رادیو و تلویزیون پخش خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، مراسم جمع خوانی قرآن کریم همه روزه با حضور قاریان ممتاز بین المللی به طور زنده از مصلی ارومیه به روی آنتن صدا و سیما می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز