خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی تنکابن خبر داد:

دستگیری هکر حساب های بانکی در شهرستان تنکابن

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۵۱

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از شناسایی و دستگیری هکر بانکی در این شهرستان خبر داد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدصادق شاه نظری با اعلام این خبر ، گفت : در پی مراجعه و طرح شکایت شهروندان مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب آنان، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی این فرد را که با تشکیل درگاه های جعلی و ارسال ابزارهای نفوذ برای کاربران در یکی از شبکه های پیام رسان به اطلاعات حساب آنان دسترسی پیدا می کرد ،شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تنکابن، اظهار داشت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد و در بازرسی از محل فعالیت وی چندین قطعه سیم کارت تلفن همراه و کارت بانکی کشف شد .

شاه نظری با بیان این که متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به کلاهبرداری از شهروندان در مجموع به مبلغ یک میلیارد ریال اعتراف کرد، اظهار داشت: این جاعل حرفه ای 27 ساله تاکنون به اطلاعات حساب حدود100 نفر از کاربران دسترسی پیدا کرده است که تلاش برای شناسایی مالباختکان ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه،گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز