خبرگزاری کار ایران

بسته فرهنگی تبلیغی "همراه مبلغان" عرضه شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۲۲۷

همزمان با رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بسته فرهنگی تبلیغی «همراه مبلغان» به همت محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در بستر کتابخانه همراه نور قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، همزمان با رسیدن ماه مبارک رمضان و بهار قرآن، بسته فرهنگی تبلیغی «همراه مبلغان» به همت محققان و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در بستر کتابخانه همراه نور قرار گرفت.

محمدمصطفی حسینی (مدیر اجرایی کتابخانه همراه نور) با اعلام این خبر اظهارکرد: بسته فرهنگی تبلیغی "همراه مبلغان" به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و با هدف پاسداشت حرکت عظیم جهادی تبلیغ دینی در این ماه، حمایت علمی و بی نیازسازی مبلغان از حمل حجم زیاد کتب، کتابخانه همراه نور را بر آن داشت که اقدام به ارائه بسته ویژه مبلغان داشته باشند.

حسینی افزود: این بسته فرهنگی تبلیغی شامل ۴۰ عنوان کتاب دیجیتالی در ۵۴ جلد با ده‌ها موضوع «گزیده سخنرانی ویژه ماه رمضان»، «منبرهای آماده»، «احکام ویژه رمضان»، «مراقبات ماه رمضان»، و مباحث اخلاقی، اعتقادی است که با رویکرد پاسخگویی به نیازهای مبلغان در ماه مبارک رمضان با ۶۰درصد تخفیف ارائه شده است.

وی به مهمترین ویژگی‌های این بسته اشاره کرد و گفت: «بی نیاز شدن از حمل کتب سنگین کاغذی»، «امکان جستجو در محتوا و صرفه جویی در وقت»، «قیمت ارزان و با تخفیف زیاد»، «استفاده از مشورت اهل خبره در انتخاب کتب»، «جامعیت کتابها در موضوعات مورد نیاز در سفرهای تبلیغی» و انتخاب برخی از کتب که به صورت خاص برای سفرهای تبلیغی نوشته شده است از جمله ویژگی های خاص این سامانه  است.

حسینی ابراز داشت: علاقمندان می‌توانند به منظور استفاده از این بسته با عضویت و دانلود نرم افزار همراه نور (اندروید و ویندوز) اقدام کنند. همچنین این امکان نیز فراهم است که کاربران به صورت جداگانه برخی از کتاب‌های این بسته را با قیمت مناسب و بسیار ارزانتر از نسخه کاغذی آن تهیه در اختیار داشته باشند.

دسترسی به این بسته از طریق لینک زیر میسر است:

https://www.hamrahnoor.ir/package?packageid=۵

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز