خبرگزاری کار ایران

نیکزادی پناه در نطق میان دستور:

دولت در سال رونق تولید موانع تولید را رفع کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۹۴۳

نماینده مردم بم گفت: از دولت می‌خواهم در سال رونق تولید موانع تولید را رفع کند و از ظرفیت‌های کشور برای ایجاد رونق اقتصادی استفاده کند. همچنین تورم را کنترل کرده و ارزش پول را به حالت گذشته خود باز گرداند.

به گزارش ایلنا، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، هفته کارگر و هفته معلم، گفت: از دولت و همچنین وزیر آموزش و پرورش تقاضا دارم به وضعیت معیشت و حقوق معلمین و به وضعیت استخدام نیروهای حق‌التدریس توجه کند و همچنین برای تامین امکانات آموزشی حوزه انتخابیه بم، ریگان، فهرج، نرماشیر اقدام لازم را به عمل آورد.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته هلال احمر،اظهار کرد: در این مقطع حساس دشمنان به سرکردگی رژیم غاصب صهیونیست و آمریکای جهانخوار با هدف و با برنامه‌ریزی به میدان آمدند تا فشار سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کشور ما وارد کند و با ایجاد ناامنی و ایجاد روزمرگی به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: برای مقابله با این رفتار خصمانه باید با هوشمندی و برنامه‌ریزی دقیق و همچنین شجاعت و روحیه انقلابی و با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و با توجه به ایجاد فضای اتحاد اقدام کنیم، زیرا مقام رهبری اخیرا فرمودند "مسئولین و مردم اختلاف سلیقه را کنار بگذارند و با همدلی و با اتحاد با دشمن مقابله کرده و از هرگونه تخریب و ایجاد حاشیه در جامعه بپرهیزند".

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: از دولت می خواهم در سال رونق تولید موانع تولید را رفع کند و از ظرفیت‌های کشور برای ایجاد رونق اقتصادی استفاده کند. همچنین تورم را کنترل کرده و ارزش پول را به حالت گذشته خود باز گرداند.

نیکزادی پناه گفت: ایالات متحده آمریکا می‌داند که رفتارهای ضد حقوق بشری آن به کارگیری نیروهای تروریستی همچون داعش، طالبان و تجاوز به حقوق ملت‌ها و تروریست‌خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محکوم است و این رفتارها و اقدامات دخالت آشکار در امور کشورهای دیگر است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شنیده‌ها حاکی از این است که وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان تصمیم دارد از صادرات خرما جلوگیری کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: باید عنوان کرد خرمای صادراتی ایران به دلیل نبود صنایع جانبی مصرف داخلی ندارد لذا از وزیر می‌خواهم که دستور دهد قیمت خرما کنترل شود و از صادرات خرما جلوگیری نشود، زیرا با این وجود باغداران متحمل خسارت می‌شوند و بر رونق تولید لطمه وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: از صداوسیما گله‌مند هستیم زیرا افراد غیرکارشناس دعوت می‌کند و در خصوص خرما و قیمت خرما با آنها به بحث می‌پردازد. بحث روز گذشته صداوسیما با شخصی به نام موسوی بود که سال گذشته اظهاراتی کذب در خصوص خرمای بم بیان کرده بود. در سال جاری هم از مجددا از وی دعوت کردند که وی بدون شناخت از کالای مرغوب خرمای ضیافتی تعیین قیمت کردند و این موضوع باعث وارد شدن خسارت زیادی به باغداران شرق استان کرمان شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: از وزیر کشاورزی که متولی این امر است تقاضا دارم از کشاورزان و باغداران حمایت کنند. همچنین درخواست دارم به منظور حفظ تولید و مشاغل موجود و حمایت از رونق تولید مشکلات کلی خودروسازان حوزه انتخابیه در خصوص مشکلات گمرکی و تامین ارز رفع شود.

نیکزادی پناه گفت: از وزیر نیرو تقاضا دارم با توجه به تخصیص منابع از محل صندوق توسعه ملی به اذن مقام رهبری در بودجه سال ۱۳۹۸ برای تخصیص اعتبار لازم و کافی در خصوص انتقال آب از سمت حوزه انتخابیه اقدام کند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید وزیر جهاد کشاورزی در خصوص توجه به وضعیت معیشتی و حقوق کارکنان وزارت کشاورزی و سازمان‌های وابسته اقدام کند.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج، نرماشیر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین به منظور ادامه‌ مالچ‌پاشی برای کنترل شن روان و ریزگردها منابع لازم تخصیص پیدا کند زیرا خسارات زیادی به روستاها و زیربناها وارد می کند.

وی ادامه داد: همچنین از رییس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست می شود در خصوص ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در منطقه اقدام کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: در این بین از وزیر صنعت، معدن و تجارت درخواست می شود در خصوص فعال‌کردن منابع غنی شرق کرمان برنامه‌ریزی کند تا برای اشتغال جوانان جویای کار اقدام لازم انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز