خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ دوم بابلی اعلام کرد:

خدمت‌رسانی شبانه‌روزی بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی ارتش در آق‌قلا و پلدختر

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۸۲۷

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بیمارستان‌های صحرایی این نیرو در آق‌قلا و پلدختر به صورت شبانه‌روزی دایر هستند، گفت: تا امروز نزدیک به ۵۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده این دو شهر، از خدمات رایگان بهداشتی و درمانی بیمارستان صحرایی استفاده کرده‌اند.

به گزارش ایلنا،‌ امیر سرتیپ‌دوم دکتر شهنام بابلی درباره خدمت رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مناطق سیل زده آق قلا، گفت"خدمات بیمارستان‌های صحرایی برپا شده نیروی زمینی ارتش در مناطق سیل‌زده پلدختر و آق‌قلا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های صحرایی این نیرو در آق‌قلا و پلدختر، به صورت شبانه‌روزی دایر هستند، گفت: تا امروز نزدیک به ۵۰ هزار نفر از مردم سیل‌زده این دو شهر، از خدمات رایگان بهداشتی و درمانی بیمارستان صحرایی نیروی زمینی ارتش استفاده کرده‌اند.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا خاطرنشان کرد: در این بیمارستان‌ها علاوه بر خدمات اورژانس، خدماتی نظیر «جراحی مغز»، «جراحی قفسه سینه»، «اعصاب و روان»، «قلب»، «چشم»، «ارتوپدی»، «داخلی»، «زنان»، «رادیولوژی»، «سونوگرافی»، «اکوکاردیوگرافی»، «اتاق عمل سیار» و «دندانپزشکی» به سیل‌زدگان ارائه می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز