خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی زمینی ارتش:

مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را می‌زنیم

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۸۶

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: موضوع مهم در گام دوم انقلاب برای این نیرو، تجهیز یگان هایی است که در ساختار جدید تغییر ماهیت دادند و باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی کنند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در دوازدهمین گردهمایی بزرگ فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل این نیرو، گفت: به منظور تحقق برنامه‌ها و طرح‌های رفاهی در سال جاری، ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش خواهد شد.

امیر سرتیپ حیدری بابیان اینکه انقلاب به تکامل رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیر تکاملی خود را به خوبی طی می‌کند و در ۴۰ سال آغازین انقلاب بدون توقف با پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون جلو رفتیم. اکنون در جهان اثرگذار هستیم و در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را می‌زنیم.

وی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یگان‌های خود را به یگان‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مخصوص وتغییر ماهیت داده و توانسته است در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، حفظ و ارتقای توان رزمی به جایگاه مطلوبی برسد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: موضوع مهم دیگر در گام دوم انقلاب برای نیروی زمینی ارتش تجهیز یگان‌هایی است که در ساختار جدید تغییر ماهیت دادند و باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز