خبرگزاری کار ایران

روسیه:

آمریکا مانع اجرای برجام توسط تمامی طرف‌های توافق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۷۳۰

وزارت خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که آمریکا مانع اجرای برجام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از تاس، وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه‌ای از تصمیم‌ آمریکا برای اعمال تحریم علیه کشورهای متعهد به برجام انتقاد کرد.

در این بیانیه آمده‌ است: «آمریکا نه تنها خود از برجام  خارج شده است و تعهدات خود را نادیده گرفته است، بلکه اکنون مانع از انجام تعهدات توسط سایر اعضای این توافق شده است. آمریکا از ایران  خواسته تا به اجرای تمامی تعهدات ادامه دهد  و تصمیم‌ها خود و طرح‌های کمیسیون مشترک را برای تایید به واشنگتن بفرستد. این بار اول در تاریخ است که ایالات متحده اقدام به تهدید طرف‌هایی کرده که در حال اجرای تصمیم شورای امنیت سازمان ملل و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برجام هستند.»

وزارت خارجه روسیه در ادامه اضافه کرد: «ایران، همچنان به اجرای تعهدات خود در چارچوب "توافقنامه هسته‌ای" و توافقات صورت گرفته با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه می‌دهد. اکنون باید پرسید چه کسی این توافق را نقض کرده‌است ؟ ایران یا آمریکا؟ قطعا آمریکا. باید دقت کرد که آمریکا  عامدانه به این اقدامات دست می‌زند و کماکان به اقدامات تحریک‌آمیز خود علیه ایران ادامه می‌دهند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز