خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۶۱

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه اعتقاد داریم عموم مردم حرمت ماه مبارک رمضان را پاس می دارند، جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در این ماه مبارک را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، سردار احمد نوریان ضمن تبریک آغاز ماه رمضان،  اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نیست و رستوران ها، مهمان پذیرها و ... باید با اخذ مجوز از "پلیس اماکن" فعالیت کنند.

سردار نوریان ادامه داد: متصدیان هتل ها، مهمان پذیرها، رستوران های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه ها و ایستگاه های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط( پلیس اماکن )،ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

تشریح جزئیات فعالیت سینماها و صنوف در ماه مبارک رمضان

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در این ایام مبارک، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه‌داران به ویژه در زمان افطار و شب‌های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری می کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز