خبرگزاری کار ایران

رایگانی خبر داد؛

ضبط ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در یک انبار به نفع دولت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۳۴

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از ضبط ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در یک انبار به نفع دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدیاسر رایگانی گفت: متخلف گرانفروشی که درشهر تهران به پرداخت ۹۶ میلیارد و ۶۸۳ میلیون ریال جریمه نقدی به اتهام گرانفروشی تلفن همراه محکوم شده بود که بعد از قطعی شدن حکم، اجرای آن ابلاغ شد، اما با توجه به این که اموال منقول و غیر منقولی از این متخلف شناسایی نشده بود پرونده از آذر سال گذشته راکد بود تا این که با گزارشی مشخص شد این فرد  دارای یک انبار گوشی تلفن همراه است.

وی افزود: نیرو‌های اجرای احکام تعزیرات حکومتی اداره کل تعزیرات شهرتهران با همکاری نیروی انتظامی به این محل اعزام شدند و پس از اینکه تأیید شد این محموله متعلق به متخلف مذکوراست، ۶ هزار و ۵۹ دستگاه گوشی تلفن همراه در این انبار به نفع دولت توقیف شد. سخنگوی سازمان تعزیرات به پرونده دیگری در استان خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: شرکتی در این استان به اتهام قاچاق ۴۵۰ هزار و ۱۸۲ لیتر گازوئیل به پرداخت ۷ میلیارد و ۵۰۳ میلیون ریال جزای نقدی علاوه بر مصادره این مقدار گازوئیل محکوم شد.

رایگانی افزود: در پرونده‌ای دیگر در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان با گزارش نیروی انتظامی استان، محموله لوازم یدکی کشف شد که متهم به دلیل نگهداری کالا‌های قاچاق به پرداخت ۳۲۱ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم و محموله به نفع دولت ضبط شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز