خبرگزاری کار ایران

شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد؛

شهردار سابق دوگنبدان تبرئه شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۶۱

با صدور حکمی از سوی شعبه چهارم دادگاه تجدید نظر استان کهگیلویه و بویراحمد، شهردار سابق دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران در این استان از برخی از اتهامات وارده تبرئه شدند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، اردلان زینل‌زاده که سابقه مدیر کلی کار و امور اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد را هم در پرونده کاری خود به همراه دارد به همراه آقایان  علیرضا پناهپوری  و  میثم نارکی با رای شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر این استان تبرئه و اتهامات وارده آنان مورد تایید این شعبه واقع نشده است.

محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری روز شانزدهم دی ماه ۱۳۹۷ درباره پرونده مالی شهردار سابق گچساران گفت: شهردار گچساران ۵ سال حبس(شهردار سابق گچساران؛ زینل زاده) ۲ سال انفصال. ۷۴ ضربه شلاق، محکوم شده است؛ ۴ سال حبس تعلیق شده است.

اتهامات وی دریافت رشوه و مسائل اقتصادی بوده است. میثم نارکی، معاون وی نیز به همین میزان محکومیت محکوم شده است.

جزئیات محکومیت‌ها:

-اردلان زینل زاده فرزند نجف شهردار گچساران به جرم دریافت رشوه و مسائل مالی به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق همچنین دو سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده که به دلیل بعضی از همکاری و خدماتی که داشته دادگاه از پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق او را به یک سال حبس و ۲۴ ضربه شلاق تقلیل داده که این میزان اجرا شده است.

-میثم نارکی فرزند ریمور معاون شهردار به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده که چهار سال آن تعلیق شده است.

-علیرضا پناه پور فرزند غلامحسین معاون شهردار گچساران به پنج سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده که از این میزان چهار سال حبس و ۵۰ ضربه شلاق آن تعلیق شده است.

-نعمت الله متولی امامزاده فرزند نورمحمد کارمند شهرداری گچساران به دلیل تصرف غیر مجاز به ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز