خبرگزاری کار ایران

سرهنگ بخشنده:

۹۰ درصد معتادان جمع‌آوری شده از شوش و هرندی برای استان تهران هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۸۲۷

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: ۹۰ درصد معتادان متجاهری که از مناطق آلوده مثل شوش مولوی و هرندی جمع آوری شدند، برای استان تهران هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد بخشنده در بازدید از مرکز ماده ۱۶ مهر سروش گفت: با ایجاد تفاهم نامه بین پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با راه اندازی مرکز سروش جمع آوری معتادان متجاهر  در بوستان ها و محل‌های آلوده شهر تهران آغاز شد و همچنان دنبال می شود.

 وی با اشاره به تغییر  کاربری کهریزک به مرکز ماده ۱۶ مهر سروش ادامه داد: این مرکز از  ۱۲ بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرده است. در حال حاضر در مرکز سروش حمام، هواخوری نانوایی و کارگاه خیاطی و نانوایی و .... ایجاد شده است.

وی افزود:۱۲ دستگاه وسیله نقلیه از جمله کامیون، آمبولانس و اتوبوس نیز در این مرکز وجود دارد. در مرکز مهر سروش ۶۵۰ مددجو حضور دارند که ۵۰ نفر از آنها در همین مرکز جذب شده و کارهای داخل کمپ را انجام می دهند.

بخشنده گفت: ۵ مددکار در مرکز سروش حضور فعال دارند که با تلاش تا به امروز  ۳۵۰ مددجو با خانوادهایشان  ارتباط برقرار کرده و پنج شنبه ها با همدیگر  ملاقات دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ اضافه کرد:طبق پایشی که از میان مددجویان انجام شده ۱۲۰ نفر از آنها دلیل اعتیاد خود را طلاق و والدین معتاد دانسته‌اند.۴۶۸ نفر از طریق دوستان ناباب و ۱۲ نفر  به خاطر خوددرمانی به اعتیاد رو آورده اند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد:۱۲۰ نفر از مددجویان حاضر در کمپ مهر سروش از سایر استان ها به تهران آمده بودند و مابقی در شهر تهران ساکن هستند و این یعنی ۹۰ درصد معتادان متجاهر که از مناطق آلوده مثل شوش مولوی و هرندی جمع آوری شدند  برای استان تهران هستند که این موضوع یعنی آمارهای قبل که نشان می داد بیشتر معتادان متجاهر تهران از سایر استان ها به تهران آمده اند درست نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز