خبرگزاری کار ایران

سرهنگ خدایی خبر داد:

کشف بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۴۵۰

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: طی 2 عملیات پلیسی در استان بیش از هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سرهنگ بیژن خدایی امروز یکشنبه در تشریح این خبر افزود: ماموران انتظامی استان حین گشت‌زنی در عوارضی آزاد راه قزوین - زنجان به یک‌دستگاه پژو 405 مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: در بازرسی اولیه از خودرو 6 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به‌طور ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده و سرنشین دستگیر شدند.

سرهنگ خدایی اظهار داشت: ماموران پلیس در اقدامی دیگر با استقرار در محورهای ارتباطی و در بازرسی از یک‌دستگاه اتوبوس به یک مسافر مشکوک شده و طی بررسی‌های به عمل آمده 504 گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و متهم را دستگیر کردند.

این مسئول انتظامی با بیان اینکه در این 2 عملیات سه نفر دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ خدایی یادآور شد: برای مبارزه با پدیده اعتیاد نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردم هستیم و پلیس از شهروندان درخواست دارد که هرگونه موارد مشکوک را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز