خبرگزاری کار ایران

کتاب گزیده پنجاه سال خاطرات هنری میلاد کیایی به چاپ پنجم رسید

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۹۵

کتاب گزیده خاطرات میلاد کیایی از نوازندگان و هنرمندان پیشکسوت موسیقی کشورمان به دلیل استقبال مخاطبان به چاپ پنجم رسید.

به گزارش ایلنا، کتاب «رازآشکارا» حاوی خاطرات و تجربیات میلاد کیایی از نوازندگان و هنرمندان پیشکسوت موسیقی به دلیل استقبال مخاطبان به چاپ پنجم رسید.

این کتاب گزیده‌ای از بیش از پنجاه سال خاطرات هنری این آهنگساز، مدرس و نوازنده پیشکسوت سنتور در گفتگو با نویسنده و پژوهشگر نام آشنای موسیقی، سیدعلیرضا میرعلی نقی به همراه تعدادی دیگر از مصاحبه‌های رادیویی و مطبوعاتی وی است که چاپ اول آن در سال ۱۳۸۵ منتشر شده بود.

بنابر آنچه کیایی در مقدمه راز آشکارا نوشته، نام این کتاب براساس یکی از آهنگ‌هایی ست که با الهام از این بیت از ابیات حضرت حافظ ساخته است: «دل می‌رود ز دستم، صاحبدلان خدا را / دردا که راز پنهان خواهد آشکارا».

در توضیح انتشار چاپ پنجم این اثر که پخش آن برعهده انتشارات «بدرقه جاویدان» بوده، آمده است: «طی این سال‌های انتشار، راز آشکارا با استقبال خوب علاقمندان موسیقی ایرانی مواجه شد و این روزها، در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب، چاپ پنجم آن منتشر شده است. بنابر آنچه ناشر-مولف این کتاب عنوان کرده در چاپ جدید آن، بخش مختصری که پیش از این و در چاپ اول امکان انتشار پیدا نکرده بود نیز به کتاب اضافه شده است. این کتاب به قلمی روان و زبانی محاوره خاطراتی از این هنرمند با سابقه را مطرح می‌کند. در این خاطرات بسیاری از نام‌های بزرگ موسیقی ایران حضور دارند»

میلاد کیایی از جمله هنرمندانی است که تاکنون همکاری‌های زیادی با استادان و موسیقیدانان کشورمان به عنوان نوازنده، آهنگساز و سرپرست ارکستر داشته است. او علاوه بر فعالیت‌های مختلف در حوزه‌های تولید آلبوم و اجرای زنده طی این سال‌ها به تدریس تئوری موسیقی و نوازندگی سنتور مشغول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز