خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

«بایدن منفعل» را تهدیدی برای خود نمی‌دانم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۱۰۵

رئیس‌جمهوری آمریکا تهدید نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰ را کم‌اهمیت جلوه داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -چهارشنبه- تهدید از سوی «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین این کشور،‌ در انتخابات سال ۲۰۲۰ را کم‌اهمیت جلوه داد. 

ترامپ در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «بوستون هرالد» درباره هراس‌هایش از نامزدهای حزب دموکرات در انتخابات سال ۲۰۲۰ گفت: «بایدن فردی منفعل است. اما نمی‌دانم، منظورم این است که چه کسی می‌داند کدام نامزد می‌تواند بهتر از بقیه کار کند؟ از بسیاری جهات از بایدن خوشم می‌آید».

گرچه بسیاری از تحلیل‌گران نامزدی بایدن را برای انتخابات به‌عنوان تهدیدی برای ترامپ تلقی می‌کنند، اما خود او پیش‌بینی کرد که «داریم به‌خوبی پیش می‌رویم».

ترامپ، بایدن را با «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمانت، مقایسه کرد و گفت: «بایدن مثل برنی باهوش نیست و مثل او هم سریع نیست».

رئیس‌جمهوری آمریکا دیدگاه‌های بایدن را «تا حدی متفاوت» از دیگر نامزدهای حزب دموکرات خواند اما گفت که تمام این کاندیداها «کاملا گرایش به چپ دارند، از جمله خود بایدن».

ترامپ همچنین از تصمیم بایدن برای سخنرانی در جمع انجمن آتش‌نشانان انتقاد کرد و گفت که این کار با اعتراض بسیاری از آتش‌نشانان همراه بوده است. 

ترامپ در ادامه گفت: «آن‌ها برای من هستند! منظورم این است که آتش‌نشانان به من رای می‌دهند. پلیس هم همینطور. ارتش هم همینطور. این مردم به من رای می‌دهند.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز