خبرگزاری کار ایران

دبیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ملارد مطرح کرد؛

لزوم طرح ساماندهی کارگران ساختمانی ملارد/ شهرداری در اجرای طرح جدی باشد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۱۱

شهرستان ملارد که یک منطقه کارگرنشین است و نیاز به اجرای طرح ساماندهی محل استقرار کارگران فصلی و ساختمانی دارد.

مجید نصیریان (دبیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ملارد) به خبرنگار ایلنا گفت: شهرستان ملارد با دو شهر ملارد و صفادشت منطقه کارگرنشینی است و هیچ محل سرپوشیده‌ای برای تجمیع کارگران فصلی و ساختمانی  ندارد.

به گفته وی؛ در بسیاری از شهرها فضاها و سازه‌هایی به کارگران ساختمانی و فصلی اختصاص داده شده تا بتوانند در فصول سرد و گرم سال در آن مکان متمرکز شوند اما این اتفاق علارغم تلاش فعالان کارگری ساختمانی این شهرستان هنوز به نتیجه نرسیده  است.

به گفته وی؛ طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی از سال ۱۳۹۵ آغاز و در ادامه سال ۹۷ با جدیت مسئولان شهرستانی و انجمن صنفی کارگران ساختمانی سراسیاب و ملارد در حال پیگیری است ولی باید گفت با وجود پیگیرهای مستمر متاسفانه شهرداری‌های دو شهرملارد و صفادشت در این خصوص اقدامی انجام نمی‌دهند.

دبیر انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان ملارد با بیان اینکه با وعده‌هایی که از سوی شهردار سابق داده شده، قرار بود در روز کارگر سالجاری طرح ساماندهی محل استقرار کارگران ساختمانی به نتیجه رسیده و افتتاح شود، افزود: اجرای این طرح از سوی شهرداری در حالی به تعویق افتاده که کارگران ساختمانی نیاز مبرم به ساخت آن دارند.

نصیریان با بیان اینکه انتظار داشتیم شهرداری امکاناتی را برای آسایش مردم شهر که اکثرا کارگر هستند با ساخت مکانی برای اجتماع کارگران ساختمانی اختصاص دهد، در پایان از مسئولان  فرمانداری، اداره کار و شورای اسلامی شهرهای ملارد و صفادشت ضمن همکاری خواست تمهیداتی بیاندیشند تا اجرای طرح احداث محل استقرار و ساماندهی کارگران فصلی و ساختمانی از سوی شهرداری سرعت بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز