خبرگزاری کار ایران

قتل دوست به خاطر یک پیراهن در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۶۰۵

رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک از قتل یک جوان با ضربات چاقو از ناحیه گردن توسط همکارش خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم گفت :ساعت ۶:۳۰ دقیقه عصر دیروز مسئولان بیمارستان واوان از مرگ پسر جوان که از ناحیه گردن به شدت زخمی شده بود به کلانتری ۱۷۱ کهریزک خبر دادند.

سرهنگ شریفی مقدم در خصوص قتل اتفاق افتاده گفت: ماموران پلیس با حضور در بیمارستان بررسی‌های خود را آغاز کردند و برادر مقتول را که نخستین شخص بود او را در وضعیت وخیم به بیمارستان رسانده بود را مورد بازجویی قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک در ادامه افزود: برادر مقتول به ماموران حادثه را این گونه توضیح داد و گفت، ساعاتی قبل برای دیدن برادرم به محل کارش که یک انباری در کهریزک بود رفتم. هنگامی که به محل مورد نظر رسیدم حسابی شوکه شدم، برادر از ناحیه گردن خونریزی می‌کرد و من خیلی سریع او را به بیمارستان رساندم اما متاسفانه او نتوانست دوام بیاورد و جانش را از دست داد.

شریفی مقدم بیان کرد: ماموران در ادامه بررسی های خود قاتل را که یک جوان ۲۶ ساله افغان و همکار مقتول بود را شناسایی و خیلی زود وی را دستگیر کردند.

در ادامه سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم رئیس کلانتری ۱۷۱ کهریزک در خصوص عامل درگیری منجر به این جنایت گفت: مقتول یک تبعه افغانستان بود چندی پیش پیراهن خود را گم کرده است تا اینکه عصر امروز در محل کارش پیراهن خود را در دست همکارش مشاهده می‌کند و همین جریان باعث درگیری آنها شده است.

وی افزود: قاتل هنگام درگیری کنترل خود را از دست می‌دهد و با چاقوی میوه خوری قاتل را از ناحیه گردن به قتل می‌رساند." قاتل و مقتول که هردو از تبعه افغانستان بودند ۵ سال در یک انبار واقع در کهریزک تهران با یکدیگر همکار بودند".

بنا به این گزارش، با دستور مقام قضایی متهم برای بررسی‌های بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز