خبرگزاری کار ایران

برنامه اندرویدی «آسا تأمین» بر روی کافه بازار منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۶۱

برنامه آسا تأمین به همت موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، جهت دسترسی آسان به متن قانون تأمین اجتماعی تهیه و منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، نرم‌افزار کاربردی «آسا تأمین» بر روی «کافه بازار»، بزرگ‌ترین بستر ارائه برنامه‌ها و بازی‌های اندرویدی در ایران منتشر شد و هم‌اکنون جهت دانلود و نصب بر روی تلفن‌های همراه در دسترس می‌باشد.

برنامه آسا تأمین به همت موسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی، جهت دسترسی آسان به متن قانون تأمین اجتماعی تهیه و منتشر شده است. این نرم‌افزار کاربردی، مبتنی بر کتاب «قانون تأمین اجتماعی» طراحی شده است و با دسته‌بندی موضوعی مواد قانونی، تبصره‌ها و اصلاحیه‌ها و ارائه آخرین اصلاحات آن‌ها، دسترسی آسان و آفلاین به قانون تأمین اجتماعی را برای همگان ممکن می‌سازد.

همچنین قوانین، آیین‌نامه‌ها و آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری که ماده، بند و یا تبصره‌ای را تحت تأثیر قرار داده‌اند با عنوان اصلاحیه‌ها به‌صورت تفکیک‌شده در این برنامه ارائه شده است. جستجوی پیشرفته، قابلیت بوک مارک، قابلیت نشان‌گذاری، یادداشت‌گذاری، به اشتراک‌گذاری و امکان استفاده آفلاین از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار است.

جهت دانلود این برنامه به کافه بازار مراجعه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز