خبرگزاری کار ایران

همایش ملی آینده کار برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۱۵۹

بنا به گفته رییس موسسه کار و تامین اجتماعی همایش ملی آینده کار در یکصدمین سال تاسیس سازمان بین‌المللی کار و با حضور مقامات دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و دولت روز پنجشنبه، ۱۲ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، بنا به گفته محمدرضا سپهری (دبیر همایش ملی آینده کار و رییس موسسه کار و تامین اجتماعی) همایش ملی آینده کار در یکصدمین سال تاسیس سازمان بین‌المللی کار و با حضور  مقامات دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و دولت روز پنجشنبه، ۱۲ اردیبهشت در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار خواهد شد.

سپهری در خصوص ضرورت برگزاری این همایش اظهار داشت: بازارهای کار کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته دستخوش تحولات بزرگی در سال‌های اخیر و نیز دهه‌های آینده هستند؛ جهانی شدن، تغییرات جمعیت شناختی، تحولات حوزه فناوری و هوش مصنوعی و تغییرات آب و هوایی مهمترین عوامل تغییر و تحولات می باشند.

رییس موسسه کار و تامین اجتماعی افزود: تحولات یاد شده فرصت‌ها و نیز چالش‌هایی با خود به همراه دارند که آینده کار را شکل خواهند داد و مواجهه خردمندانه با چالش‌ها و استفاده هوشمندانه از فرصت‌ها نیازمند خرد جمعی در سطوح ملی و بین‌المللی است. به همین منظور، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و موسسه کار و تأمین اجتماعی همزمان با یکصدمین سال تأمین سازمان بین المللی کار و در جهت تحقق ابتکار سده آن سازمان تحت عنوان "ابتکار آینده کار" همایش ملی" آینده کار" را با مشارکت شرکای اجتماعی، جامعه علمی و دانشگاهی برگزار می‌نماید.

دبیر همایش ملی آینده کار گفت: در این همایش، محورهای زیر به بحث و بررسی در کمیسیون‌های تخصصی ملی متشکل از دولت و شرکای اجتماعی گذاشته خواهند شد:

-         جهانی شدن و آینده کار

-         تغییرات جمعیتی و آینده کار

-         تغییرات آب و هوایی و آینده کار

-         تحولات تکنولوژیکی و آینده کار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز