خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته فنی جشنواره فرهنگی- هنری دانش آموزی خبرداد:

آغاز رقابت هزار و 600 دانش آموز قزوینی در مسابقات فرهنگی- هنری

asdasd
کد خبر : ۷۵۴۲۱۶

دبیر کمیته فنی جشنواره فرهنگی - هنری دانش آموزی با اشاره به آغاز رقابت استانی مسابقات فرهنگی هنری استان از رقابت هزار و 600 دانش آموز قزوینی در سی و هفتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری خبر داد.

حیدر محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین بیان کرد: مرحله استانی این دوره از رقابت‌ها از امروز سوم تا هشتم اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری نقش موثری در توانمندسازی، مهارت آموزی، تقویت روحیه مشارکت جویی بین دانش آموزان دارد.

دبیر کمیته فنی مسابقاتی فرهنگی هنری دانش آموزی استان قزوین اظهار کرد: این مسابقات با هدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در زمینه هنرهای آوایی، نمایشی و فیلم کوتاه، هنرهای دستی و تجسمی، ادبی و پژوهشی، رسانه، فضای مجازی و کتابخوانی اجرایی شده است.

محمدی عنوان کرد: سی و هفتمین دوره مرحله استانی مسابقات حضوری فرهنگی و هنری‌ استان قزوین، با حضور 19 گروه دخترانه طی روز جاری از کل مناطق و نواحی استان در سالن کوثر قزوین برگزار شده و این مسابقات در دو بخش آوایی و نمایشی در رشته های تلفیقی و محلی برگزار شده است.

وی با اشاره به مسابقات غیرحضوری فرهنی هنری دانش آموزی افزود: مسابقات غیرحضوری، شامل هنرهای تجسمی، هنرهای ادبی، دستی، رسانه و فضای مجازی بوده که با حضور هزار و 700 دانش آموز دختر و پسر از یکم اسفند تا هفت اسفند سال گذشته جمع آوری آثار ادامه اداشت و اعلام نتایج در بیست و پنج فروردین انجام شده است.

گفتنی است مسابقات آوایی دانش آموزان پسر، فردا با حضور ده گروه پسرانه اجرا می شود و در بخش نمایش که نمایش صحنه ای با حضور 10 گروه دخترانه و ده گروه پسرانه طی چهار روز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز