خبرگزاری کار ایران

خسرو نژاد:

شورایاران از پاک دست‌ترین افراد جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۴۰۷

خسرونژاد با بیان اینکه بیشتر این پرونده ها بدلیل عدم سکونت شورایاران در محلات خود هستند گفت: از بین ۲ هزارو ۴۶۴ شورایار فقط ۸۰ نفر در کمیته انضباطی شورایاری‌ها پرونده دارند که شامل سه درصد از کل مجموعه است.

به گزارش ایلنا، حسین خسرونژاد که بیش از ده سال سابقه فعالیت در شورایاری‌ها و هیأت امنای محلات را دارد ضمن انتقاد از شروع دوره گذار شورایاری‌ها گفت: شأن شورایاران در این موضوع و گرفتن سرای محلات بدین سوء استفاده شورایاری‌ها از سرای محلات در زمان انتخابات رعایت نشده است.

وی افزود: اگر سرای محلات به شهرداری واگذار شده و منجر به افزایش نیرو شود بار مالی خواهد داشت.

خسرونژاد گفت: تعداد زیادی از شورایارها افراد پاک دستی هستند که به نفع محلات بدون هیچ چشمداشتی کار می‌کنند. تا جایی که بنده اطلاع دارم تمام پرونده‌های کمیته انضباطی به روز است و برای تمام پرونده‌ها حکم صادر شده است.

خسرونژاد ادامه داد: در اوایل فعالیت سراهای محلات از شورایارها در خواست کردند که برای راه اندازی سرای محلات کمک کنند. به نظر بنده  نظارت بر سرای محلات باید در اختیار معتمدان و منتخبان شهروندان که همان شورایاران هستند قرار گیرد.

وی در پایان گفت: شورایاری یک انجمن داوطلبانه و غیر سیاسی است که به نفع محلات کار می‌کند و بیست سال از تشکیل آن گذشته است شورایاران یک نهال جوان نیست بلکه یک درخت جا افتاده است که بخشی از مردم آن را می‌شناسند اگر قرار است به سمت محله محوری و مشارکت مردمی برویم. شورایاری‌ها بهترین نهادی است که می‌تواند این کار را انجام دهد. برای مثال اگر بلایای طبیعی در تهران رخ دهد می‌توان از پتانسیل شورایاری‌ها بدلیل اینکه اطلاعات کاملی از محلات دارند استفاده کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز