خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای مجمع صورت گرفت؛

انتخاب هیأت رئیسه مجمع مشورتی بانوان استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۰۵۹

اولین مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گلستان با حضور رئیس و نمایندگان استان گلستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین مجمع مشورتی بانوان عضو شوراهای اسلامی شهر و روستای استان گلستان روز سه شنبه مورخ 22/08/97 با حضور کامران ایری رئیس شورای اسلامی استان، آقاملایی و بخشی زاده نمایندگان استان گلستان در شورای عالی استانها برگزار شد .

ایری دراین جلسه ضمن خوش آمدگویی به بانوان حاضر در جلسه توضیحاتی در خصوص نقش و تاثیر حضور بانوان در عرصه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و ... ارائه کرد و افزود: امید است با تشکیل مجمع مشورتی بانوان در استان گامی مؤثر در شناسایی مشکلات و معضلات و ارائه راهکارها جهت از بین بردن مشکلات در حوزه بانوان برداشته شود .

 آقاملایی نماینده گلستان در شورای عالی استانها توضیحاتی درخصوص نحوه تشکیل مجمع مشورتی بانوان در استانها و سراسر کشور ارائه کرد.

درابتدای این جلسه نیز صداقتی معاون اجرایی و اداری شورای اسلامی استان گلستان توضیحاتی را درخصوص وظایف اعضای شورا از جمله بانوان شورایی ارائه کرد و اظهارداشت: بانوان به عنوان بخش مهم و گسترده ای از جامعه، تاثیر و نقش مهمی در پیشبرد اهداف کشور دارند.

وی گفت: با توجه به حضور پررنگ تر بانوان به عنوان اعضای شوراها در دوره پنجم در استان انتظار می رود بانوان شورایی نقش و تاثیر خود را در جامعه بیشتر نشان داده و فعالیت های مؤثری را در زمینه اعتلای جایگاه همه بانوان با شناسایی مسائل ، مشکلات و معضلات بانوان و جوانان، برنامه ریزی برای تقویت مشارکت همه جانبه زنان، بررسی مشکلات اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی در حوزه های خود داشته باشند .

در ادامه رای گیری های لازم جهت انتخابات هیأت رئیسه برگزار و زینب پسرکلو به عنوان رئیس مجمع و وحیده مزیدی نائب رئیس و زینب کوهی به عنوان سخنگو برگزیده شدند.همچنین درادامه این انتخابات سمیه بهرامی و سمیه حسینی به عنوان منشی ها انتخاب شدند.

فائزه عبداللهی نیز نماینده اصلی مجمع مشورتی استان گلستان در مجمع مشورتی بانوان شورای عالی استانها انتخاب و فاطمه جاهدی نماینده علی البدل مجمع مشورتی استان گلستان در این مجمع  انتخاب شد.

خان محمد غیبی حاجیور  رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشست انتخاب هیات رئیسه مجمع مشورتی بانوان شورایی استان گفت:حضور بانوان در همه عرصه‌ها نمایان است.

 غیبی حاجی‌ور خاطرنشان کرد: بانوان عضو شورای‌های اسلامی شهر و روستا موفق شدند آرای مردم شهر و روستا را به دست آوردند که انتظار می‌رود تعامل و ارتباط بین آنها، مردم و همچنین شورای‌استان بیشتر باشد.

وی با انتقاد از حضور کمرنگ برخی از اعضای شورای شهر و روستا در فعالیت‌های موردانتظار گفت: تاکنون برخی از این اعضای شورای اسلامی شهر و روستا یک‌بار هم دیده نشده‌اند بنابراین باید فعالیت اعضا شوراها بیشتر بوده و برنامه‌های راهبردی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز