خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

رفع آلودگی مناطق سیل‌زده از موضوعات جدی پس از رفع آبگرفتگی‌ها است

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۵۲

یک مقام نظامی تاکید کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که ما تا پایان بحران در کنار آنها خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوای استان گلستان اظهارداشت: پس از فروکش کردن آب و رفع آبگرفتگی معابر در کنار لایروبی کانال‌ها و رودخانه‌ها، یکی از موضوعات جدی رفع آلودگی مناطق سیل‌زده در راستای سلامت مردم است.

وی افزود: ۵ استان کشور و یک تیم از تیپ ۲۴ بعثت نیروی زمینی بروجرد برای همکاری با سپاه استان وارد استان می‌شود. سپاه استان در کنار بهداشت و درمان شهرستان‌های درگیر سیل و استان، فعالیت‌های بهداشتی و درمانی را برای تضمین سلامتی مردم انجام می دهد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان داشت: با هماهنگی‌های به عمل آمده و آخرین جلسه با فرماندهان، از فردا ۱۰ دستگاه در راستای رفع آلودگی فعالیت خود را آغاز می کنند. ۴ دستگاه DSM با ماموریت رفع آلودگی معابر، منازل و حیاط واحدهای مسکونی کار خود را آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: این دستگاه مخزن رفع آلودگی دارد و می‌تواند آب با فشار ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر را خارج کند تا معابر آلوده شست‌وشو شود. ۴ دستگاه هودر به صورت پشتی هم وارد می‌شود تا در کوچه‌ها و معابری که ماشین‌آلات قادر به تردد نیستند، کار رفع آلودگی را انجام دهند.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ۲ دستگاه درفش برای رفع آلودگی برای مردم شهرستان آق‌قلا، وارد استان می‌شود، افزود: تیم سپاه استان مازندران و نیروی زمینی تیپ خاص جنگ نوین آلودگی فردا صبح برای کمک وارد گلستان می‌شود و سپاه تا پایان کار در کنار مردم است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تا زمانی که فرمانداران آق‌قلا و گمیشان اعلام کنند شرایط عادی است در شهرهای سیل‌زده هستیم،ادامه داد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که ما تا پایان بحران در کنار آنها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز