خبرگزاری کار ایران

برای بررسی دقیق‌تر و ارزیابی حادثه؛

کمیسیون عمران مجلس سه شهردار دوره‌های قبل شیراز را فراخواند/ فرصت یک‌ هفته‌ای برای تحویل گزارش‌ها و مستندات سیل

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۹۵۳

رئیس کمیسیون عمران مجلس از بازدید این کمیسیون از شیراز خبر داد و گفت: سه شهردار دوره‌های قبل شیراز همراه رئیس و اعضا کمیسیون عمران مجلس هفته آینده برای بررسی دقیق‌تر و ارزیابی حادثه سیل شیراز از محل‌های وقوع سیل بازدید خواهند کرد.

محمدرضا رضایی کوچی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه کمیسیون عمران برای بررسی و ارزیابی سیل شیراز جلسه‌ای را با حضور وزیر نیرو، استاندار فارس، معاون عمرانی استانداری و شهردار شیراز در روز دوشنبه برگزار کرد، گفت: در این جلسه استاندار، شهردار شیراز گزارش کاملی را از وقوع سیل به کمیسیون ارایه دادند.

رییس کمیسیون عمران مجلس افزود: به‌منظور بررسی دقیق‌تر و ارزیابی هفته آینده همراه سه شهردار دوره‌های قبل شیراز از محل بازدید خواهیم کرد.

نماینده مردم جهرم در مجلس ادامه داد: کمیسیون عمران مجلس برای نتیجه‌گیری دقیق‌تر به ادارات و سازمان‌هایی مانند منابع طبیعی، وزارت راه و شهرسازی، وزارت نیرو، استانداری فارس، و شهرداری شیراز یک هفته فرصت داده که مستندات و گزارشات خود را تحویل کمیسیون دهند.

رییس کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: کمیسیون عمران مجلس بعد از اینکه مستندات این سازمان و ارگان‌ها را بررسی کرد نتیجه آن را در مجلس قرائت و در مرحله بعد دستگاه و افرادی را که در این حادثه قصور و کوتاهی انجام داده اند را به دستگاه قضایی معرفی می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز