خبرگزاری کار ایران

برگزاری گردهمایی سراسری مدیریت شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان بانک ایران زمین

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۸۱۴

اولین گردهمایی مدیریت شعب استانهای البرز، قزوین و زنجان در سال 98 با حضور تمامی همکاران ستادی و روسای شعب در ساختمان مرکز ی این مدیریت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیسی مدیراستان ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آرزوی توفیق روزافزون برای کلیه همکاران در این سال و همچنین قدردانی و تشکر از عملکرد همکاران در سال گذشته در راستای پیشبرد اهداف بانک، گفت: همانگونه که همگی می دانیم سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده امید است با تلاش و مساعی همکاران گرامی بتوانیم در راستای تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران و در دستیابی به اهداف و تعالی بانک ایران زمین سهم بسزایی داشته و گامهای موثری برداریم.

پس از بررسی عملکرد سال 97، اهداف نه گانه و برنامه های سال 98 شعب نیز، به تفکیک هر شعبه ابلاغ شد. ضمنا مواردی مثل ساماندهی شعب، ساماندهی وضعیت پرسنلی، تدوین طرح های انگیزشی، بازاریابی شرکتی، شناسایی و پرستاری مشتریان برتر هر شعبه، ارزیابی پرسنل بصورت ماهانه وفصلی و تشکیل کارگروه های مختلف در سطح استان، برای روسای شعب توضیح داده شد واز روسای شعب خواسته که ضمن اعلام برنامه ها به همکاران زیرمجموعه خود، آنان را در همفکری و ارائه پیشنهادات سازنده در طرحها و برنامه های بانک کوشا وسهیم نموده و گزارشات را به مدیریت ارسال نمایند.
وی سپس به آموزش همکاران در جهت رسیدن به اهداف بانک و تقویت حس خودباوری، اعتماد بنفس و روحیه کار تیمی تاکید کرد.
در پایان جلسه از زحمات آقای معروف خانی مسئول شعبه عدل قزوین قدردانی بعمل آمد. و آقای مهرعلیزاده به عنوان مسئول جدید شعبه گلشهر معرفی شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز