خبرگزاری کار ایران

امام جمعه بادرود در گفت وگو با ایلنا:

مجلس آینده باید ولایت‌مدار و سازش ناپذیر در مقابل استکبار باشد

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۰۸۶

امام جمعه بادرود با بیان اینکه مجلس آینده باید بر اساس فرمایشات رهبری ولایت مدار و سازش ناپذیر در مقابل استکبار باشد، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بدانند که مجلس و مردم ایران از توپ وتشر استکبار از صحنه بیرون نخواهند رفت .

«حجت الاسلام علیرضا قاسمی» امام جمعه بادرود در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان، حضور حماسی و بی‌نظیر مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال‌های قبل را پشتوانه بسیار مهم برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای‌اسلامی7 اسفند دانست و گفت: اعتقاد داریم همانطورکه مردم پای دین خود ایستاده‌اند و درتمام صحنه‌های سیاسی حضوری پرشور داشته اند در انتخابات پیش‌رو نیز با حضوری حداکثری از دین ، رهبری و نظام‌شان حمایت خواهند کرد .

وی حضور سلایق مختلف در انتخابات را موجب هرچه پرشور برگزارشدن انتخابات دانست و گفت: همین‌که سلایق مختلف با حضور درصحنه انتخابات اعلام آمادگی می کنند دلیل محکمی است که آنها نظام و انقلاب‌شان را دوست دارند و باعث می شود تا مردم بیشتر پای صندوق رای حضور پیدا کنند.

امام جمعه بادرود مقاومت مردم کشورمان در مقابل استکبار را موجب عملیاتی شدن برجام دانست و گفت: اگر حضور و خواسته‌های به حق  مردمی و هدایت های مقام معظم رهبری نبود قطعا برجام به نتیجه نمی‌رسید.

وی نتیجه برجام را موجب بها دادن بیشتر دشمنان به ملت و کشورمان دانست و گفت :  باور داریم که دشمنان پی برده‌اند که ایران  یک کشور شکست ناپذیر است .

امام جمعه بادرود افزود: اگر مردم احساس کنند که دشمنان بخواهند در اجرای برجام ذره‌ای ضربه به کشورمان بزنند قطعا ملت ایران در مقابل آنها خواهند ایستاد و زیر بار زور نخواهند رفت .

وی با بیان اینکه مجلس آینده باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری دین مدار، ولایت مدار و سازش ناپذیر در مقابل استکبار باشد، گفت : دشمنان نظام جمهوری اسلامی  ایران بدانند که مجلس و مردم ایران با توپ و تشر استکبار از صحنه بیرون نخواهند رفت .

امام جمعه بادرود حضور مردم شهرستان نطنز و بادرود همانند دیگر مردم سراسر کشورمان را در صحنه‌های مختلف سیاسی چشمگیر دانست و گفت : هرچه حضور مردم در صحنه انتخابات  بیشتر باشد نماینده ای که برگزیده می‌شود خواهد توانست با قوت و جدیت بیشتر در جهت تحقق خواسته های به حق مردم قدم بردارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز