خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

آسیب های اجتماعی در جامعه بیکار و کم درآمد، ریشه دارد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۲۴۷

استاندار البرز با بیان اینکه ریشه آسیب های اجتماعی در جامعه بیکار وجود دارد، گفت: البرز با 3 هزار و 500 واحد تولیدی و 150 برند ملی بستری مساعد برای اشتغال و تولید است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه دیدار با جمعی از فعالان اقتصادی استان با بیان اینکه ریشه بسیاری از آسیب های اجتماعی عدم دسترسی فرد به اشتغال و درآمد مناسب است، افزود: رونق تولید در البرز افراد بسیاری را از سراسر کشور برای دستیابی به اشتغال پایدار جلب و جذب کرده است.

وی ادامه داد: فرصت‌های شغلی به دلیل پویایی تولید و واحدهای تولیدی و صنعتی در البرز بسیار و روند تولید شغل نیز معید این موضوع است.

شهبازی گفت: گسیل جمعیت از سراسر کشور و رشد سریع مهاجرت در البرز به دلیل جاذبه های شغلی این استان بوده از این رو بار مسئولیت سنگینی بر دوش البرز محسوس است که در صورت عدم مدیریت صحیح منجر به ناهنجارهای اجتماعی و معضلاتی از این دست خواهد شد.

وی با اشاره به شعار سال مبنی بر رونق تولید، افزود: در البرز نیز بر اساس منویات مقام معظم رهبری و راهبردهای تعیین شده رونق تولید را در راس برنامه های استان قرار داده ایم چراکه به تبع این امر توسعه سرمایه گذاری، افزایش اشتغال، رونق اقتصادی و اجتماعی و... را همراه خواهیم داشت.

استاندار البرز با بیان اینکه بستر توسعه اجتماعی البرز با رونق تولید فراهم می شود، عنوان کرد: با توجه به روند ایجاد واحدهای تولیدی و صنعتی جدید و گسترش واحدهای بزرگ و مطرح در البرز، اشتغال نیز وضعیت قابل قبولی دارد ولی با توجه به افزایش تقاضای شغل و رشد جمعیت و مهاجرت همچنان نیازمند ایجاد بسترهای جدید اشتغال هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز