خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام بن‌کارت نهادها و سازمان‌ها آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۰۷۸

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نهادها، سازمان‌ها و موسسات برای دریافت بن مشارکتی خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام از روز دوشنبه(۲۶ فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‌نام نهادها، سازمان‌ها و موسسات برای دریافت بن مشارکتی خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام از روز دوشنبه(۲۶ فروردین ماه) آغاز خواهد شد.

به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار از آغاز ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها برای دریافت بن خرید کتاب خبر داد و گفت: ثبت‌نام نهادها و سازمان‌ها از روز دوشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) آغاز خواهد شد.

مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای تحقق سیاست‌های حمایتی و به منظور کمک به جامعه علمی کشور و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اقدام به ثبت‌نام بن مشارکتی در سی ودومین نمایشگاه بین‌‍المللی کتاب تهران کرده است.

دهقانکار تصریح کرد: میزان مشارکت معاونت امور فرهنگی برای آورده موسسات و نهادها بین ۱۰ تا ۲۵ درصد خواهد بود.

بر این اساس، تمامی دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و عمومی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و پژوهشی، کتابخانه‌ها، نخبگان و اصحاب فرهنگ و هنر، موسسات فرهنگی و هنری، انجمن‌های فرهنگی و هنری، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، موسسات قرآنی، پایگاه‌های مقاومت بسیج، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و موسسات خصوصی جهت تجهیز کتابخانه‌ها می‌توانند نسبت به دریافت بن مشارکتی اقدام کنند.

متقاضیان دریافت بن مشارکتی می‌توانند جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت tibf.ir  مراجعه کنند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز