خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در تذکر شفاهی:

هزینه امروز مجلس را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه گزارش بود

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۶۴

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: ما چهار ساعت وقت مجلس را گرفتیم. این جلسات هزینه سنگینی برای کشور دارد. شاید اگر همین هزینه را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه این گزارشات بود. مردم انتظار دارند چون در تنگنا هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به پزشکیان گفت: حقیقتاً از نحوه برگزاری جلسه امروز گله‌مند هستم. بسیاری از همکاران نیز نسبت به این موضوع معترض بودند. لطفاً فیلم امروز مجلس را بازبینی کرده و وضعیت نظم را بررسی کنید. مردم از ما انتظار سخنرانی ندارند. امروز عده‌ای آمدند گزارش دادند و رفتند. ما چهار ساعت وقت مجلس را گرفتیم. این جلسات هزینه سنگینی برای کشور دارد. شاید اگر همین هزینه را به سیل‌زدگان می‌دادیم بهتر از ارائه این گزارشات بود. مردم انتظار دارند چون در تنگنا هستند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: اگر مردم در زمان تعطیلات می‌گفتند که مجلس به بحث سیل ورود نکرده است درخواست‌شان این بود که بودجه‌ای تأمین شود یا تصمیمی عملیاتی گرفته شود. خواهش من این است که مشکلات سیل زدگان را برطرف کنیم و به سخنرانی اکتفا نکنیم.

مسعود پزشکیان در پاسخ به تذکر موسوی لارگانی گفت: شلوغی امروز مجلس به علت دغدغه سیل زدگان شلوغ بود. آقای دکتر لاریجانی هم تذکر دادند که همه نمایندگان نظم را رعایت کنند اما به عقیده من جلسه امروز، جلسه بدی نبود. بحث‌های مختلفی صورت گرفت و جمع‌بندی بر این شد که دولت، مجلس و مرکز پژوهش‌ها تصمیم‌گیری کنند. ما می‌دانیم که منابع کشور چگونه است. اینکه ما بگوییم دولت باید پرداخت کند غیرواقعی است. هزینه بوجود آمده بسیار بالاست. بنابراین باید مشارکت مردمی را همراه با تصمیماتی که ما در مجلس می‌گیریم و همچنین دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم حلش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز