خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی در صحن علنی مجلس:

هیات رئیسه مجلس طرح‌های مقابله با آمریکا را در دستور کار قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۳۶۳

یک نماینده اصولگرا مجلس تاکید کرد: از هیأت رئیسه قوه مقننه می‌خواهیم که طرح‌های دو یا سه فوریتی را در مقابله با اقدام آمریکایی‌ها که تهیه شده را در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دهد زیرا در این راستا رهبر انقلاب نیز گلایه‌هایی را داشتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام نابخردانه آمریکایی‌ها گفت: اقدام اخیر ضد ایرانی آمریکای جنایتکار و ترامپ دیوانه را محکوم می‌کنیم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بر این اساس از هیأت رئیسه قوه مقننه می‌خواهیم که طرح‌های دو یا سه فوریتی را در مقابله با اقدام آمریکایی‌ها که تهیه شده را در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دهند زیرا در این راستا رهبر انقلاب نیز گلایه‌هایی را داشتند.

وی افزود: در واقع رهبر انقلاب دو بار نسبت به قوه مقننه گله کردند که ابتدا در تشریح گزارش سال ۹۶ بود و در مرتبه دوم مربوط به سال ۹۸ است که موضوع طرح‌های تصویب شده علیه نظام جمهوری اسلامی ایران را مورد تأکید قرار دادند و از قوه مقننه خواستند در این راستا مجلس اقدام جدی انجام دهد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تذکر در خصوص ماده (۲۲) آیین نامه مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه‌های مجلس باید منطبق بر آیین‌نامه باشد؛ بر این اساس در ارتباط با تحقیق و تفحص در رابطه با سازمان خصوصی‌سازی تمام واگذاری‌ها مشمول این بررسی می‌شوند از این رو همه تحقیق و تفحص‌ها که در زمینه خصوصی سازی است باید یکجا و با هم مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز