خبرگزاری کار ایران

بشار اسد در دیدار با مشاور امنیت ملی عراق:

تقویت روابط دمشق و بغداد به مصلحت دو طرف است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۷۴۰

رئیس جمهوری سوریه تأکید کرد که تقویت روابط بین دو کشور در چارچوب منافع دو ملت برادر است تا از یک سو روند نابودی ریشه‌­های تروریسم کامل شود و از سوی دیگر، موانع مختلف و تحمیل‌شده بین آنها رفع شود.

به گزارش ایلنا به نقل از سانا، «بشار اسد» رئیس‌جمهوری سوریه در دیدار با «فالح الفیاض» مشاور امنیت ملی عراق تأکید کرد که تقویت روابط بین دو کشور در چارچوب منافع دو ملت برادر است تا از یک سو روند نابودی ریشه­‌های تروریسم کامل شود و از سوی دیگر، موانع مختلف و تحمیل‌شده بین آنها رفع شود.

رئیس جمهوری سوریه در ادامه افزود که تحولات منطقه و جهان بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم و انجام اقدامات مورد نیاز برای حفظ حاکمیت و استقلال دو کشور عراق و سوریه در مقابله با طرح‌­های تجزیه‌طلبانه و فتنه‌انگیز دشمنان خارجی تأکید می­‌کند.

 

وی همچنین تأکید کرد که سرنوشت منطقه هر اندازه هم که چالش­‌های آن بزرگ باشد، فقط باید توسط ملت‌­های منطقه تعیین شود.

فیاض نیز در این دیدار به نوبه خود تأکید کرد که قدرت سوریه و پیروزی این کشور بر تروریسم در حقیقت پیروزی عراق است و عکس آن یعنی هر نوع دستاورد نظامی در عراق به نفع ثبات سوریه است.

«صطام الدندح» سفیر سوریه در عراق نیز در این دیدار حضور داشت.

.‎
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز