خبرگزاری کار ایران

اسکان و خدمات‌رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۵۳۴

برپایی ۸ تیم سیار در قالب تیم های ۳ تا ۵ نفره مکانیک و برق خودرو، تأسیسات، برق ساختمان، جوشکاری و تجهیز آشپزخانه های مراکز جهت ارائه غذای گرم به هموطنان گرفتار در سیلاب از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه انجام شد.

به گزارش ایلنا، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه از ساعات اولیه وقوع سیل در استان اقدام به تشکیل کمیته بحران به منظور ارائه خدمات به مردم آسیب دیده از سیل کرد.

یاور محمدی (مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه) گفت: برپایی ۸ تیم سیار در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره مکانیک و برق خودرو، تأسیسات، برق ساختمان، جوشکاری و تجهیز آشپزخانه‌های مراکز جهت ارائه غذای گرم به هموطنان گرفتار در سیلاب، از جمله اقدامات کمیته بحران این اداره کل به منظور کمک به مردم سیل‌زده این استان بوده است.

وی افزود: اعزام داوطلبانه همکاران به مناطق در معرض آسیب، آماده باش تمام مراکز و امکانات موجود و اسکان هموطنان و مسافران در معرض آسیب در مراکز آموزشی شهرستان‌ها از دیگر اقدامات کمیته بحران این اداره کل در راستای خدمت رسانی به مردم سیل زده بود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه افزود: برگزاری جلسه فوری کمیته بحران با محوریت جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی برای این عزیزان در دستور کار قرار گرفت و با همکاری و تعامل کلیه همکاران مبالغ قابل توجهی به صورت نقدی جمع آوری شد.

وی گفت: اقلام مورد نیاز شامل آب معدنی، پتو، کنسرو، نان و پوشاک نیز توسط همکاران این اداره کل و آموزشگاه‌های آزاد بخش خصوصی جمع آوری و به مناطق سیل زده ارسال شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز