خبرگزاری کار ایران

با بدرقه استاندار آذربایجان غربی صورت گرفت؛

اعزام محموله بزرگ کمک‌های مردم شهرستان ارومیه به سیل‌زدگان لرستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۲۱۱

محموله بزرگ کمک‌های حرکت مردمی پویش انسانیت۴ پیش از ظهر امروز در قالب ۱۶ کامیون به مقصد استان لرستان بدرقه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم بدرقه این کاروان محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی، ملامحمدی‌زاده فرماندار ارومیه، جعفری مدیرکل بحران، باقری مدیرکل حوزه استاندار، خدایاری مدیرکل ارشاد و جمعی از فعالین پویش غیردولتی انسانیت حضور داشتند.

این سومین محموله ارسالی پویش انسانیت و به لحاظ حجم و ارزش بزرگترین محموله متمرکز کمک های مردمی در کل کشور است که در قالب دو مرحله از افراد، گروه‌های مردمی، نهادها و ادارات دولتی، هنرمندان، اصحاب رسانه، فعالان اجتماعی و خیرین نیکوکار گمنام جمع‌آوری، بسته‌بندی و بارگیری شده بود.

محموله‌های ارسالی قرار است در خرم آباد و از طریق هماهنگی انجام شده با سازمان‌های مردم‌نهاد استان لرستان جهت توزیع در شهرهای سیل‌زده این استان روانه شوند.

محتوای غالب محموله‌های ارسالی، اقلام بهداشتی مختص زنان و کودکان، مواد بهداشتی و شوینده، شیرخشک و شیشه شیر، انواع کنسروجات، پتو و پوشاک و مقدار کمی آب معدنی، میوه و گوشت قرمز یخ‌زده بود.

پویش انسانیت۴ همچنین همراه این کاروان،یک تیم نظارتی بهمراه اکیپ مستندساز و نیز یکی از هنرمندان شاخص آذربایجان غربی را راهی لرستان کرد.

استاندار آذربایجان غربی در مراسم بدرقه کاروان کمک‌های مردمی #پویش_انسانیت۴ برای چندمین بار از زحمات دست‌اندرکاران پویش تقدیر و اعلام کرد که آذربایجان غربی تاکنون یکصد کامیون کمک به مناطق سیل‌زده ارسال کرده است.

پویش انسانیت۴ در مدت فعالیت ۲۰ روزه خود، در ۳ مرحله، مجموعا ۲۳ کامیون اقلام مورد نیاز به هموطنان سیل‌زده استانهای گلستان و لرستان ارسال کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز