خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

علم پزشکی همتای علم دین از ارزش بالایی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۱۹۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: علم پزشکی همتای علم دین از ارزش بالایی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار با رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی مازندران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: علم پزشکی در تمام ادیان بویژه مکتب اسلام از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود:هدف علم پزشکی تامین سلامت و تندرستی آدمی است و اهمیت این موضوع و هدف از دیدگاه اسلام بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی فقیه در مارندران گفت : از آنجایی که علم پزشکی به درمان بیماری و حفظ سلامت انسان می پردازد بنابراین ارائه خدمات مطلوب تر  و با کیفیت مناسب بایستی در حوزه علوم پزشکی و طبابت مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در اسلام،علم پزشکی همتای علم دین از ارزش بالایی برخوردار است،تصریح کرد: پزشکی حرفه ای است که در هیچ دوره ای ،مردمان از آن بی نیاز نبوده و نیستند.

آیت الله طبرسی خاطرنشان کرد: طبابت آنقدر مهم است که روزی که بشر خلق شد طبابت نیز با او همراه بوده است یعنی پزشکی در طول تاریخ بشر وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اجازه ندهید سلامت و نیازهای دارویی مردم دچار خلل شود چرا که یاس و نومیدی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز