خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی:

چهره‌ها می‌توانند از طریق موسسات مجاز، مشارکت قانونمند در امدادرسانی داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۹۲

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی تاکید کرد: در جلسه‌ای با حضور مسئولان هلال احمر مقرر شد اسامی ۲۵ موسسه خصوصی که مجوز دریافت کرده‌اند یا از این پس مجوز دریافت می‌کنند رسما در سایت هلال احمر، اعلام شود.

به گزارش ایلنا، جواد جاویدنیا با اعلام این خبر گفت: برای بهره‌‌گیری از توان معتمدان مردم و چهره‌های سرشناس که فاقد موسسه ثبت شده هستند، با رایزنی‌های انجام شده و پیشنهادات واصله از خیرین، در جلسه‌ای با حضور مسئولان هلال احمر مقرر شد اسامی ۲۵ موسسه خصوصی که مجوز دریافت کرده‌اند یا از این پس مجوز دریافت می‌کنند رسما در سایت هلال احمر، اعلام شود.

وی افزود: از این طریق چهره‌ها می‌توانند از طریق همکاری با موسسات دارای مجوز، مشارکت فعال و قانونمند در امدادرسانی داشته باشند؛ ضمن اینکه هدایت کمک‌ها به صورت متمرکز و یکپارچه و با نظارت قانونی لازم انجام پذیرد.

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: ستاد عتبات عالیات نیز با هماهنگی هلال احمر برای جذب کمک‌های مردمی برای مواکب حساب متمرکزی اعلام کرده است که جذب کلیه کمک‌های مردمی برای مواکب فقط از آن طریق مجاز خواهد بود و با همکاری هلال احمر مجوز لازم برای این حساب صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز