خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی استاندار قزوین مطرح کرد:

پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به هزار واحدهای صنعتی

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۷۵

معاون اقتصادی استاندار قزوین از پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال تسهیلات به هزار واحد صنعتی در این استان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین، در جلسه ستاد تسهیل استان بیان کرد: انسجام و همدلی خوبی بین نمایندگان دولت در استان وجود دارد و تصمیمات خوبی در حوزه اقتصادی گرفته شده که تاثیرات مثبتی بر  روند تولید داشته است که بازدیدهای میدانی استاندار یکی از فعالیت‌های اساسی ماست.

وی گفت: در شرایط فعلی همه باید تولید را در اولویت قرار دهیم و بخش خصوصی و دولتی باید حامی تولید باشند. در بخش شاخص‌های اقتصادی توفیقات خوبی داشتیم. هم بخش خصوصی و هم دستگاه‌ها تلاش خوبی داشتند و سیستم بانکی و دستگاه‌های اقتصادی نیز در این خصوص حضور موثری داشتند.

معاون امور اقتصادی استاندار اظهار کرد:در سال گذشته بیش از 7 هزار هکتار از زمین‌های استان در سامانه ثبت شد، همچنین درخشش سازمان جهاد کشاورزی به جهت تولیدات ملی و قرار گرفتن در جایگاه برتر کشوری، پرداخت بیش از 7 هزار میلیارد ریال در سیستم بانکی با افزایش 25 درصدی که هزار واحد صنعتی از این تسهیلات استفاده کرده اند و این امر نشان دهنده این است که تیم اقتصادی استان توانسته بسیار موفق عمل کند.

حبیبی عنوان کرد: 163 طرح سرمایه گذاری در بخش صنعت وجود داشت که دو طرح خودرو سازی در سال جدید موجبات اشتغال تعداد زیادی از جوانان استان را فراهم خواهد کرد. جذب 65 میلیون دلار سرمایه، اجرای 150 میلیون دلار طرح کشاورزی، پیگیری طرح هاب لجستیک استان از دیگر اقدامات ماست.

وی افزود: در سال 97 شاخص‌های اقتصادی رشد خوبی داشته و باید با تلاش بیشتر و نگاه وسیع‌تری دستگاه‌های متولی و بانک‌ها به این امر بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز