خبرگزاری کار ایران

گوجه‌ای که 3 امتیاز به استقلال هدیه داد

asdasd
کد خبر : ۷۵۰۰۵۴

طولانی شدن بازی روز گذشته سپاهان - استقلال باعث شد این تیم در دقیقه 97 به گل برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال روز گذشته موفق شد با گل آیاندا پاتوسی در دقیقه 97 دیدار حساس و 6 امتیاز مقابل سپاهان را با پیروزی پشت سر بگذارد. این نتیجه در حالی رقم خورد که بازی تا ثانیه‌های پایانی بدون گل در جریان بود و همه منتظر سوت پایان بازی بودند.

یکی از دلایلی که در صحبت‌های بازیکنان و کادرفنی دو تیم وجود داشت، تاثیر طولانی شدن بازی و وقت‌های تلف شده زیاد آن در نتیجه رقم خورده داشت که پیش از این هم در دیدارهای دیگر دیده شده بود که زمان‌های تلف شده زیاد در یک بازی تاثیر خود را روی نتیجه می‌گذارد و از لحاظ روحی - روانی و فیزیکی تغییراتی در بازیکنان ایجاد می‌کند و در این میان تیمی که بهترین استفاده را از این جریان ببرد می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد.

نمونه بارز این موضوع را می‌توان در بازی تاریخی ایران - استرالیا  در سال 76 به یاد آورد که ورود یک جیمی جامپ به زمین و پاره کردن تور دروازه ایران توسط او باعث شد بازی توقفی طولانی مدت داشته باشد و در ادامه ایران بازی شکست خورده را با پیروزی پشت سر گذاشت.

و یا در دوره هفتم لیگ برتر که سعید مظفری‌زاده 7 دقیقه وقت تلف شده برای بازی در نظر گرفت و در نهایت گل تاریخی سپهر حیدری جام را از اصفهان به تهران آورد.

روز گذشته هم در جریان بازی یک گوجه از سوی سکوها به زمین پرتاب شد که تا مدتی نسبتاً طولانی بازی با قطع کرد.

عوامل اجرایی مسابقه و افراد کنار زمین به گمان اینکه یک نارنجک دستساز عمل نکرده به زمین پرتاب شده است به آن نزدیک نمی‌شدند تا اینکه یکی از افراد کنار زمین به سمت آن رفت و وقتی فهمید به جای نارنجک با یک گوجه فرنگی طرف است آن را به بیرون پرتاب کرد.

گوجه‌ای که 3 امتیاز به استقلال هدیه داد

این ماجرا وقت زیادی از بازی گرفت و داور را مجبور کرد که 8 دقیقه وقت اضافه بگیرد و در دقایق پایانی بازی بود که پاتوسی دروازه سپاهان را باز کرد و منجر به برتری تیمش شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز