خبرگزاری کار ایران

هفته سپاهان صفر - استقلال یک

خوشبختی آبی‌ها در دقیقه 97/ شفر قلعه‌ را فتح کرد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۰۰

دو تیم بالای جدولی سپاهان و استقلال در دیدای حساس به مصاف هم رفتند که استقلال توانست به برتری برسد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان در هفته بیست و پنجم از رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17:45 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان استقلال تهران بود تا حساس‌ترین دیدار هفته را این دو تیم بالا نشین جدول برابر هم برگزار کننذ. استقلال احتیاج داشت تا با کسب پیروزی در این دیدار به کورس رقابت برای قهرمانی برگردد و سپاهان هم در تلاش بود تا با 3 امتیازی خانگی این دیدار اجازه افزایش امتیاز با پرسپولیس را ندهد. در نهایت استقلال با گل دقایق پایانی پاتوسی به برتری رسید.

 

داور: محمدحسین زاهدی فرد

کمک‌ها: سعید علی نژادیان - علیرضا ایلدروم

کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی - علی بای

داور چهارم: علی میرزابیگی ناظر: یدالله جهانبازی

 

کارت زرد: شفیعی (25) برای سپاهان​

کارت قرمز:

گل: آیاندا پاتوسی (97) برای استقلال

 

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، محمد ایرانپوریان، عزت الله پورقاز، خالد شفیعی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان(46- علی قربانی)، ولادیمیرکومان، مهرداد محمدی( 56- جلال علی محمدی)، سجاد شهباززاده و کی‌روش استنلی 

 

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، خسرو حیدری( 58 - آرمین سهرابیان)، محمد دانشگر، پژمان منتظری، میلاد زکی‌پور، علی کریمی، امید نورافکن، داریوش شجاعیان، پاتوسی، فرشید اسماعیلی(73- مرتضی تبریزی) و ایسما(62- منشا)

 

اتفاقات و لحظات حساس بازی:

دقیقه 97 (سپاهان صفر - استقلال یک / آیاندا پاتوسی): آیاندا پاتوسی در یک حرکت فوق العاده چند بازیکن سپاهان را در محوطه جریمه دریبل زد و با نیازمند تک به تک شد و توانست دروازه را باز کند.

دقیقه 94: ارسال خوب منشا روی دروازه با ضربه سر خوب تبریزی خطر روی دروازه سپاهان ایجاد کرد که نیازمند با یک سوپر واکنش دیگر بازهم سپاهان را نجات داد.

دقیقه 88: ارسال روی دروازه سپاهان با اثر گذاری کی‌روش استنلی همراه بود ولی هنگامی که خالد شفیعی قصد باز کردن دروازه را داشت حسینی با خروج به موقع توپ را دور کرد و خودش دچار مصدومیت شد.

دقیقه 86: کرنر ارسالی پاتوسی روی دروازه سپاهان با ضربه سر علی کریمی تبدیل به گل شد ولی داور بازی خطای تبریزی را گرفت و گل مردود اعلام شد.

دقیقه 85: حمله بازیکنان استقلال موقعیتی در اختیار تبریزی قرار داد ولی ضربه او را بازیکنان سپاهان به کرنر فرستادند.

دقیقه 84: ارسال مواج شهباززاده روی دروازه استقلال به یک اشاره توسط کومان احتیاج داشت ولی توپ به او نرسید تا این موقعیت توسط حسینی مهار شود.

دقیقه 79: ارسال خوب سعید آقایی از سمت چپ روی دروازه استقلال بدون مزاحم مقابل دروازه به سجاد شهباززاده رسید ولیا ین بازیکن در حالیکه به راحت می‌توانست دروازه را باز کند با بی دقتی ضربه سرش را به بیرون زد.

دقیقه 73: ضد حمله بازیکنان استقلال با پاس پاتوسی برای منشا همراه بود و ضربه دقیق و فنی این بازیکن را پیام نیازمند با یک واکنش فوق‌العاده به کرنر فرستاد و دروازه را نجات داد.

دقیقه 69: ضربه ایستگاهی کی روش استنلی به طور مستقیم به سمت دروازه استقلال با اختلاف کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 62: شوت از راه دور جلال علی محمدی با اختلاف کم از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 54: ارسال پاتوسی روی دروازه سپاهان با ضربه سر فرشید اسماعیلی روی سر دانشگر افتاد اما ضربه سر او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

 

دقیقه 30: پاس عمقی کومان در موقعیت ایده آل به شهباززاده رسید اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 28: شوت از راه دور پاتوسی به سمت دروازه سپاهان با اختلاف کمی از سمت راست دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: شوت ولادیمیر کومان از پشت محوطه جریمه به شکلی خطرناک دروازه استقلال را تهدید کرد ولی حسینی با واکنش خوب خود ضربه را به کرنر فرستاد.

دقیقه 21: ضربه اوت بلند شفیعی روی سر کی روش استنلی فرود آمد اما ضربه او به روی تور برخورد کرد و به گل تبدیل نشد.

دقیقه 19: ارسال محمدی از سمت راست روی دروازه استقلال از همه عبور کرد ولی کی‌روش استنلی یک گام برای باز کردن دروازه کم آورد.

دقیقه 7: فشار حملات استقلال روی دروازه سپاهان با پاس خوب فرشید اسماعیلی برای ایسما همراه بود ولی ضربه او به سمت دروازه سپاهان در دستان نیازمند قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز