خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان خبر داد:

سارق طلافروشی به دام افتاد/ سرقت به شیوه کش روزنی

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۹۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از دستگیری سارق طلافروشی در این شهرستان خبر داد.

سیدرضا صادقیان در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شناسایی و دستگیری سارق طلافروشی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از طلافروشی شهرستان پیگیری‌ها برای شناسایی و دستگیری سارق در دستورکار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت از طلافروشی، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام تحقیقات و اقدامات فنی مخفیگاه سارق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان با بیان اینکه سارق در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد، اضافه کرد: احتمال می رفت سارق همدستانی نیز داشته باشد که در بیرون از مغازه او را همراهی کنند.

وی در مورد جزئیات این سرقت به ایلنا گفت: سرقت از این طلا فروشی به شیوه کش روزنی صورت گرفته بود و مقداری طلا به سرقت رفته بود.

صادقیان از تحویل متهم به مراجع قضایی خبر داد و اظهار داشت: متهم در بازجویی های انجام شده به سرقت طلافروشی اعتراف که در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اردکان از متصدیان واحد های صنفی طلا فروشی ها خواست:حتماً از قفل های مخفی و کنترل دار استفاده کنند ، به گونه ای برنامه ریزی کنیدکه در زمان پهن کردن و همچنین جمع آوری ویترین کسی نزد شما حضور نداشته باشد ، مراقب باشید به هنگام خرید، جواهرات شما را با بدل معاوضه نکنند.

وی ادامه داد: به هنگام مراجعه مراقب رفتارهای مشکوک باشید و از دوربین هایی با قابلیت ثبت فریم به فریم و سرعت ضبط بالا استفاده کنید، از خرید اموال، اشیاء و جواهرات بدون فاکتور و مدارک کافی از افراد ناشناس جداً خودداری و در زمان قطع برق، دقت و مراقبت کافی از مغازه داشته باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز