خبرگزاری کار ایران

همزمان با ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند بن کتاب تهیه کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۸۹۲

دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌توانند تا تاریخ ۲۴ فروردین ماه اقدام به تهیه بن کتاب کنند.

به گزارش ایلنا، با توجه به فرار رسیدن ایام برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و با عنایت به راه اندازی سامانه بن کتاب دانشجویی، دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی می‌توانند تا پایان شنبه ۲۴ فروردین ماه ۹۷ با مراجعه به سایت bon.tibf.ir نسبت به ثبت نام و دریافت بن کارت کتاب اقدام کنند.

 
بر این اساس، تمام دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی که اطلاعات آن‌ها در سامانه سما معاونت آموزشی وزارت بهداشت ثبت شده است می‌توانند از بن کارت کتاب استفاده کنند.
 
بنا بر این گزارش، ثبت نام با کارت ملی هوشمند (برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند دریافت کرده‌اند) انجام خواهد شد به شکلی که ثبت نام به شکل nfc (کارت مجازی) برای اشخاصی که کارت ملی هوشمند ندارند، داشتن تلفن همراه با سیستم اندروید و «نصب نرم افزار همراه شهر» خواهد بود.
 
ثبت نام به صورت بن کارت فیزیکی نیز به این صورت است که  در این روش بن کارت از طریق بانک شهر و کیوسک‌های شهر نت به متقاضیان ارائه می‌شود.
 
همچنین مبلغ موجود در بن کارت‌های دانشجویی یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال است که ۶۰۰ هزار ریال آن به عنوان یارانه کتاب توسط معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  ۹۰۰ هزار ریال آن نیز توسط شخص دریافت کننده کارت پرداخت می‌شود.
 
براساس این گزارش، تاریخ اعتبار کارت‌ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارت خوان داخل غرفه ناشران قابل استفاده است.
 
علاقمندان می توانند برای دریافت جزئیات مهم ثبت نام برای دریافت بن کارت کتاب به سایت bon.tibf.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز