خبرگزاری کار ایران

فکوری خبر داد:

چهار کشته و مصدوم در دو حادثه رانندگی قوچان

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۴۶

در پی دو حادثه رانندگی، سه نفر مصدوم و یک نفر فوت شدند که این اتفاق در محورهای مواصلاتی قوچان رخ داده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قوچان، سعید فکوری، رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان در حاشیه این حادثه در جمع خبرنگاران گفت: حادثه اول برخورد پراید با گارد ریل بود که دیشب ساعت ۲۱:۱۴ در محور قوچان به فاروج کیلومتر ۷ اتفاق افتاد که سه مصدوم برجای گذاشت. 

وی ادامه داد: با اعلام مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال احمر استان خراسان رضوی، عوامل امدادی پایگاه شهید بابا محمد رستمی با خودرو آمبولانس به حادثه اعزام شدند که پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، دو مصدوم این توسط عوامل پایگاه و یک مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان انتقال داده شدند. 

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قوچان افزود: حادثه دوم واژگونی خودروی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور قوچان به چناران بود که ساعت ۶:۱۷ صبح امروز به عوامل پایگاه امداد و نجات بین شهری شهید یوسف کلاهدوز اعلام و عوامل پایگاه با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند. 

فکوری درخصوص این حادثه اظهار  داشت: تنها سرنشین این خودرو به دلیل جراحات شدید و مبحوس شدن در داخل خودرو جان خود را از دست داده بود که پس از انجام عملیات رهاسازی توسط نجاتگران فرد فوتی به عوامل انتظامی و آتش‌‌نشانی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز