خبرگزاری کار ایران

سپاهان - استقلال؛ روایت هیجان انگیز یک رقابت بزرگ

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۷۲۲

در حالی دو تیم سپاهان و استقلال از ساعت 17:45 امروز به مصاف هم می روند که علاوه بر حساسیت های همیشگی بازی دو تیم انگیزه های فردی هم برای پیروزی بین دو اعضای دو تیم دیده می شود.

به گزارش ایلنا، حضور قلعه نویی روی نیمکت سپاهان انگیزه های فردی این مربی را دو برابر کرده، از طرفی به دنبال تداوم رقابت با دیگر مدعیان قهرمانی از جمله پرسپولیس و تراکتور است از سوی دیگر کسی نمی تواند از تمایل قلبی امیر به نیمکت استقلال چشم پوشی کند. حتی انگیزه امیر در ساق های بازیکنان او هم تزریق شده برای اثبات این مدعا کافیست نگاهی به گلزنی کیروش استنلی در آزادی داشته باشیم. با وجود اینکه گلزنی سلامت مهاجم برزیلی سپاهان را به خطر می انداخت اما او با ضربه سر گلزنی کرد تا شاگردان قلعه نویی با سه امتیاز کامل از تهران خارج شوند.

قربانی برابر شفر

با این وجود که به احتمال زیاد علی قربانی در ترکیب اصلی تیمش قرار نمی گیرد اما او هم انگیزه های زیادی برای گشودن دروازه حسینی دارد. او در تیم شفر کامیاب نبود و مجبور شد ایران را به مقصد اسلواکی ترک کند. حالا که به دعوت سپاهان تحت هدایت قلعه نویی بازگشته بدش نمی آید به استقلال برابر چشمان شفر و هوداران روی سکوهای آزادی خودنمایی کند.

شفر-قلعه نویی؛روایت آمار در پنج بازی اخیر

از سوی دیگر آمار پنج مصاف قبلی قلعه نویی-  وینفرد شفر  آمار برتری مربی سپاهان را نشان می دهد، البته در چهار امیر بر روی نیمکت ذوب آهن تیمش را هدایت می کرده است. اما در همان تک بازی که به با سپاهان برابر شفر قرار گرفته بود در تهران موفق شد شکست تلخی را به استقلال متحمل کند. 

ذوب آهن 1- 0 استقلال ( درو رفت لیگ قهرمانان آسیا)

استقلال 3 -1 ذوب آهن (دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا) 

ذوب آهن 2-1 استقلال (لیگ برتر)

استقلال 1- 1(لیگ برتر)

استقلال 0 -1 سپاهان

سوپرایز سیاه؛ از تیام تا پاتوسی

در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا ذوب آهن در بازی رفت پیروز شد و شانس این تیم برای صعود به مرحله بعد تنها با تساوی بدون گل برآورده می شد که بازی درخشان تیام مهاجم سنگالی استقلال تمام معادله های قلعه نویی را دگرگون کرد. این بار هم مهره جدیدی به نام پاتوسی تاثیر زیادی روی روند هجومی استقلال گذاشته و اگر فکری برای کنترل این بازیکن از سوی زردپوشان صورت نگیرد چه بسا که باز هم نامعادله جدیدی روی دست قلعه نویی و همکارانش قرار بگیرد. 

انگیزه های شخصی شفر

اما نباید فراموش کرد که شفر به تازگی دربی را واگذار کرده و با پیروزی برابر الهلال در رقابت های آسیایی سعی دارد از حواشی پسادربی فرار کند و شایعه های مربوط به پایان همکاری خود با آبی پوشان را به ورطه فراموشی بسپارد. شفر این فصل در به کارگیری مهره های مورد نظرش مشکلی نداشته و بیشتر آنچه که می خواسته برآورده شده حالا باید دید برنده این مصاف چه کسی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز