خبرگزاری کار ایران

نگاهی به عملکرد استقلال، پرسپولیس و ذوب در آسیا؛ بوسه بر لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۵۲۳

تیم‌های ایرانی این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را به بدترین نحو ممکن آغاز کردند و تنها با 2 امتیاز به کار خود پایان دادند که این ضعیف‌ترین شروع نمایندگان ایران در 11 دوره اخیر است.

به گزارش ایلنا، 3 تیم ایرانی حاضر در این دوره در هفته دوم عملکرد بهتری داشتند و در مجموع 4 امتیاز به‌دست آوردند. در پایان هفته سوم ذوب‌آهن، استقلال و پرسپولیس به پیروزی رسیدند تا برای سومین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان هر 3 تیم ایرانی در یک هفته به پیروزی برسند تا به موفقیت در پایان این دوره از مسابقات خوشبین باشند.

 

گروه A: ذوب‌آهن تنها صدرنشین ایرانی

ذوب‌آهن بر خلاف لیگ، در آسیا عملکرد بسیار خوبی داشت. این تیم نسبت به 2 نماینده دیگر ایران در گروه ساده‌تری قرار دارد. ذوب‌آهن با 7 امتیاز صدرنشین و شانس اول صعود از گروه خود است. این تیم تنها نماینده ایران است که در این مسابقات شکست نخورده.

 

گروه C: امید به زندگی استقلال در گروه مرگ

استقلال در روز نخست متحمل شکست سنگینی برابر الدحیل شد. در هفته دوم نیز برابر العین در شرایطی که استحقاق پیروزی داشت با نتیجه یک بر یک متوقف شد. این تیم اما در هفته سوم برابر الهلال نمایش درخشانی داشت. در این گروه پس از الهلال 6 امتیازی، الدحیل و استقلال 4 امتیازی قرار دارند که استقلال به‌خاطر شکست در بازی رودررو در رتبه سوم قرار دارد. استقلال که در گروه مرگ این مسابقات حضور دارد با نتایجی که در دور رفت به‌دست آورده به صعود به مرحله بعد امیدوار است.

 

گروه D: پرسپولیس در پیچیده‌ترین گروه

پرسپولیس آغازی مشابه استقلال در این فصل لیگ قهرمانان داشت و در 2 هفته ابتدایی تنها یک امتیاز به‌دست آورد. پرسپولیس در هفته سوم برابر الاهلی عربستان به پیروزی دست یافت تا 4 امتیازی شود. بزرگ‌ترین شگفتی این گروه، پاختاکور ازبکستان است که در کمال ناباوری با 5 امتیاز، بدون شکست، صدرنشین گروه است. پس از پاختاکور، السد و پرسپولیس با 4 امتیاز جای دارند که السد به‌خاطر پیروزی در بازی رودررو در رده دوم جای دارد. الاهلی عربستان نیز با 3 امتیاز سوم است. گروه D، پیچیده‌ترین گروه منطقه غرب آسیاست و بین تیم اول و آخر گروه تنها 2 امتیاز فاصله وجود دارد. پرسپولیس با اوج گرفتن در روزهای اخیر می‌تواند به صعود از مرحله گروهی بسیار خوش‌بین باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز