خبرگزاری کار ایران

دادستان کل کشور:

اقتدار سپاه بیش از پیش خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۱۰۶

دادستان کل کشور تاکید کرد: اقدام آمریکا علیه سپاه از لحاظ حقوقی فاقد اعتبار و کاملا محکوم است و امیدواریم که سر عقل بیایند و بفهمند که راه اشتباهی را طی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌الاسلام محمدجعفر منتظری در حاشیه بازدید از آسایشگاه جانبازان ثارالله که به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) و روز جانباز انجام شد، در واکنش به اقدام اخیر آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: آنها بدانند با این حرکت نابخردانه‌‌ای که داشتند قطعا اعتبار، ارزش و اقتدار سپاه بیش از پیش خواهد شد

وی افزود: دشمنی آمریکا یک امر جدیدی نیست و از قبل از انقلاب و در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب وجود داشته و ما این دشمنی را در صحنه‌های مختلف از جمله حمایت از منافقین و گروه‌های تروریستی و حمایت از صدام و ساقط کردن هواپیمای مسافری و بمباران کردن مناطق مسکونی شاهد بودیم.

این مقام عالی قضایی ادامه داد: امروز هم به اعتراف خودشان داعش را به وجود آوردند ولی سپاه پاسداران در مقابل جنایاتی که داعش در منطقه انجام داد، ایستاد.

منتظری با بیان اینکه سپاه پاسداران افتخاری بزرگ برای این کشور و ملت است، اظهار داشت: طبیعی است که یک عنصر سخیف و نابخردی مثل ترامپ این نهاد مقدسی که پیشتاز مبارزه با تروریسم بوده است را نمی‌تواند یک سازمان تروریستی معرفی کند و انتظاری جز این از جریانی که امروز حاکمیت آمریکا را بر عهده دارد و خصوصا ترامپ و اطرافیانش، نداریم.

وی اضافه کرد: آنها بدانند با این حرکت نابخردانه ای که داشتند قطعا اعتبار، ارزش و اقتدار سپاه بیش از پیش خواهد شد و همین امر موجب می‌‌شود که وحدت ملی ما در برابر جریاناتی که به دنبال تضعیف اقتدار سپاه بوده و هستند بیشتر شود.

دادستان کل کشور با اشاره به تاثیرگذاری سپاه در  مقابله با جریان تکفیری و تروریستی که آمریکا به وجود آورده است، تصریح کرد: امروز در این مرکز عزیزانی را مشاهده کردم که سال‌های سال است، روی تخت افتاده‌اند و ترامپ باید بیاید و ببنید که محصول کار او و اسلاف او چه بوده است که حالا امروز این عزیزان را به عنوان جریان و سازمان تروریستی معرفی می‌کند و ما افتخارمان بر این است که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها قرار داده است که جریان مقدس سپاه را این گونه معرفی می‌کنند.

منتظری یادآور شد: این اقدام از لحاظ حقوقی فاقد اعتبار و کاملا محکوم است و امیدواریم که سر عقل بیایند و بفهمند که راه اشتباهی را طی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز