خبرگزاری کار ایران

قاسمی در واکنش به حمایت منامه و ریاض از تصمیم ترامپ:

بحرین و عربستان نمی‌توانند افکارعمومی جهان را از مسئولیت خود در ترویج تروریسم منحرف کنند

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۹۳۴

سخنگوی وزارت امور خارجه با محکومیت شدید مواضع بحرین و عربستان سعودی در استقبال و حمایت از اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مواضع ناشیانه و بی‌خردانه این دو کشور را مغایر با اصول عدم مداخله و احترام به حاکمیت کشورها دانست.

به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی مواضع عربستان و بحرین را تحسین زبونانه و منفعلانه اقدامات ضدایرانی رییس‌‌جمهور آمریکا توصیف کرد و گفت: مواضع اعلام شده از سوی این دو کشور، نشاندهنده عدم درک درست و سطحی‌‌نگری آنها در مورد واقعیت‌‌های منطقه و ناآگاهی آنها نسبت به پیامدهای ماجراجویی و خطای راهبردی آمریکا علیه ثبات و امنیت منطقه دانست. 

وی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه عادت کرده‌‌اند چشم و گوش بسته از هر آنچه اربابان فرامنطقه‌ای‌‌شأن می‌‌گویند تبعیت کنند، اظهار داشت: این کشورها خود اصلی‌‌ترین مروج آموزه‌‌ها و افکار تروریسم در منطقه و جهان بوده و از هیچ کمک و امکان و فرصتی برای پشتیبانی گروه‌‌‌های تروریستی در دهه‌‌های اخیر دریغ نکرده‌‌اند و سرمایه‌‌گذاری غیرقابل‌‌انکاری در تروریست‌‌پروری داشته و دارند.

سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: آنان در جایگاهی نیستند که با ایفای نقشی فریبکارانه، علیه جمهوری اسلامی ایران اعلام موضع کنند و بدون تردید نخواهند توانست با پنهان شدن پشت اینگونه موضع‌‌گیری‌‌های بی‌‌ارزش، افکارعمومی جهان را از مسئولیت خود در ترویج تروریسم در سطح منطقه و جهان منحرف کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز