خبرگزاری کار ایران

اولادقباد به نمایندگی از فراکسیون زنان:

سپاه برخواسته از متن مردم است/ آمریکا را فرمانده تروریسم و حامی داعش می‌دانیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۳۵

یک عضو فراکسیون زنان مجلس گفت: رسالت سپاه پاسداران حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی کشور است، در قانون اساسی وظایف آن مشخص شده است فراکسیون زنان با تاسی از حضرت زهرا و حضرت زینب این اقدام را محکوم می کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، فریده اولاد قباد در جلسه علنی عصر امروز مجلس در واکنش به اقدام آمریکا در تروریست نامیدن سپاه گفت: از طرف زنان مجلس، اقدام رییس جمهور آمریکا و صحبت های وی در رابطه با این که سازمان سپاه که از نیروهای رسمی کشور است را به عنوان تروریست معرفی کرده را محکوم می کنیم.

وی افزود: این اقدام را در عرصه بین المللی متعارض با همه قواعد و حقوق بین المللی می دانیم، همه مردم می دانند پاسداران در هشت سال دفاع مقدس با حداقل امکانات در برابر دشمن در کنار مردم جنگیدند و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادند.

وی ادامه داد: سپاه برخواسته از متن مردم است، امروز نمایندگان مجلس برای همدلی با سپاه و با پوشیدن لباس سبز که میراث شهدای جنگ تحمیلی همصدا و هماهنگ شدند، در جنگ تحمیلی هشت ساله ما همدل و صادق بودیم اکنون نیز در برابر این تحریم ها همدل هستیم ما کشور آمریکا را فرمانده تروریسم و حامی داعش و گروه های تکفیری می دانیم.

وی تصریح کرد: رسالت سپاه پاسداران حراست از نظام جمهوری اسلامی ایران و حفاظت از مرزهای دریایی، زمینی و هوایی کشور است، در قانون اساسی وظایف آن مشخص شده است فراکسیون زنان با تاسی از حضرت زهرا و حضرت زینب این اقدام را محکوم می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز