خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

مشکلات زیرساخت و تخریب راهها از معضلات اساسی در سیل نکا است

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۲۶

فرماندار نکا گفت: مشکلات زیرساخت و تخریب راهها از معضلات اساسی است و باید مدیریت لازم در این بخش انجام شود و از ظرفیت پیمانکاران استفاده شود.

به گزارش ایلنا، عبدالجواد توحیدی مقدم امروز در جلسه بررسی مشکلات بعد از سیل نکا افزود: باید با بررسی مشکلات و نقاط ضعف و قوت برای برون رفت از معضلات تلاش کرد.

وی بیان داشت: دوران خشکسالی بعنوان مرگ خاموش و کم آبی در حال بحران شدن برای کشور بود و بارندگی اخیر موجب شد تا از خسارت های بیشتر از خشکسالی جلوگیری شود.

توحیدی گفت: در سیل اخیر خسارت های فراوانی بر شهرستان نکا وارد شد و بیش از 10هزار هکتار  اراضی کشاورزی، زراعی و تاسیسات زیربنایی و کشاورزی، 70نقطه رانشی و خسارت منازل بو خسارتهای زیرساحتی و زیربنایی بر مردم وارد شد.

این مسئول ادامه داد: بسیج همه دوستان و امکانات موجب شد تا با کمک همگانی برای برون رفت مشکلات وارد عمل شده و اوضاع مدیریت شود.

فرماندار نکا گفت: باید تقسیم بندی کار شده و برای رفع مشکلات در کنار مردم همه با هم حرکت کنیم تا گره گشایی شود.

وی ادامه داد: طوری نباشد که موج ایجاد و موج سواری کنیم بلکه باید بدانیم همه در این سیل وارد عمل شده و مدیریت کردند.

فرماندار نکا با بیان اینکه 80 درصد کار رفع مشکلات، باید در شهرستان مدیریت شود؛ خاطر نشان کرد: جمع بندی مشکلات و خسارت به ریز اطلاع رسانی شود و از موازی کاری جلوگیری شود.

توحیدی مقدم گفت: اطلاع رسانی مناسب انجام شود اما کارشناسی شده و اصولی باشد. 

وی افزود: حجم کار بالاست و باید از ظرفیت های مختلف شهرستان استفاده شد و در بخش های مختلف با تمام توان وارد و ساماندهی و تقسیم کار انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز