خبرگزاری کار ایران

شهریاری:

باید طرحی شدیدتر و کوبنده‌تر از طرح دو فوریتی فعلی تهیه شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۱۹

یک نماینده مجلس تاکید کرد: حمایت از رژیم بعث عراق علیه ایران، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۸، حمایت از برنامه داعش در خاورمیانه که منطقه را به آتش و خون کشیده از جمله رفتارهای تروریستی آمریکا در منطقه است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید کمال الدین شهریاری در نشست علنی نوبت عصر امروز  مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی دو فوریت طرح تقویت جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا به عنوان مخالف دو فوریت این طرح  گفت: اقدام وقیحانه آمریکا در قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ارتش یک کشور مستقل، قدرتمند و بزرگ در خاورمیانه را به عنوان یک نیروی تروریستی محکوم می‌کنم.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت از رژیم بعث عراق علیه ایران، سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران در سال ۶۸، حمایت از برنامه داعش در خاورمیانه که منطقه را به آتش و خون کشیده از جمله رفتارهای تروریستی آمریکا در منطقه است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا از رژیم صهیونیستی که یک خبرنگار را قطعه قطعه کرده و در کوره سوزاند؛ حمایت می کند، ادامه داد: باید طرحی شدیدتر و کوبنده‌تر از طرح دو فوریتی فعلی توسط نمایندگان تهیه و با اقدامات آمریکایی‌ها مقابله شود چرا که این طرح‌ها جوابگوی اقدام وقیحانه آمریکا نیست.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه باید طرح سه فوریتی برای مقابله با اقدامات آمریکا و تقویت سپاه تهیه شود، تصریح کرد: از نمایندگان می‌خواهم که به طرح دو فوریتی رأی داده نشود تا طرحی کوبنده‌تر و با سه فوریت در مجلس مطرح شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز