خبرگزاری کار ایران

شهریاری در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح کرد:

زنگنه به جلسه کمیسیون عمران نرسید/ پاسخ‌های اسلامی نمایندگان را قانع کرد

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۳۴۵

یک عضو کمیسیون عمران گفت: وزیر نفت قرار بود امروز در جلسه کمیسیون حاضر شود اما به دلیل سفر به استان کرمان امکان حضور ایشان فراهم نشد و وزیر راه‌و‌شهرسازی در جلسه حضور یافت و به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

سید کمال‌الدین شهریاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون عمران گفت: طبق برنامه قبلی که برنامه‌ریزی شده بود، قرار بود زنگنه وزیر نفت و اسلامی وزیر راه‌و‌شهرسازی در جلسه عصر امروز کمیسیون عمران حاضر شوند اما آقای زنگنه به این دلیل که به همراه معاون اول رئیس‌جمهور در سفر به استان کرمان به سر می‌برد، نتوانست در این جلسه حاضر شود.

وی تاکید کرد: معاون آقای زنگنه در این جلسه حضور داشت و درباره بحث رفع موانع تولید توضیحاتی را به نمایندگان عضو کمیسیون عمران ارائه داد.

این نماینده مجلس دهم با اشاره به حضور محمد اسلامی در این جلسه گفت:‌ وزیر راه و شهرسازی جهت پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون عمران حاضر شده بود، نمایندگان طراح سوال از پاسخ‌های وزیر قانع شدند و مابقی نمایندگان سوال‌کنند‌ه هم قرار شد در جلسه دیگری که با حضور مسئولان وزارت راه‌و‌شهرسازی در محل این وزارت‌خانه تشکیل می‌شود موارد مورد نظر خود را مطرح کنند.

شهریاری گفت: نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه تنها نماینده‌ای بود که از پاسخ‌های وزیر راه‌و‌شهرسازی قانع نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز